Ga naar inhoud

Creative Boxen, Welke moet ik kiezen


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar nieuwe boxen, en nu wil ik dus graag Creative 5.1 boxen. Dit komt eigenlijk omdat ik een Creative Audigy 2 geluidskaart heb, en ik ook boxen van die merk wil. Nu heb ik de keuze uit deze 5 boxen. Welke is het best Creative Gigaworks S700 Creative MegaWorks THX 5.1 550 Creative Inspire GD580 Creative Inspire P580 Creative Inspire T5400 alvast bedankt :wink:
Link naar reactie
Logitech maakt net zulke goede boxen als Creative voor minder geld. Als je een Creative set wil die net zo goed of krachtig is als de Logitech Z-5300 ben je meer dan 300 Euro kwijt. De Z-5300 is 280watt RMS geen 380 hoor, de subwoover is 100watt de rest +/- 32watt per sateliet. Uit diverse testen komt de Z-5300 er uitstekend uit, zoek maar eens wat reviews op internet.
Link naar reactie
[quote:f8e0440bae="Red Dragon"]Logitech maakt net zulke goede boxen als Creative voor minder geld. Als je een Creative set wil die net zo goed of krachtig is als de Logitech Z-5300 ben je meer dan 300 Euro kwijt. De Z-5300 is 280watt RMS geen 380 hoor, de subwoover is 100watt de rest +/- 32watt per sateliet. Uit diverse testen komt de Z-5300 er uitstekend uit, zoek maar eens wat reviews op internet.[/quote:f8e0440bae] Creative Inspire T5400 klinken best vet cool 8) :lol:
Link naar reactie
Je bedoeld de digitale uitgang? die heb je alleen nodig als je een speakerset gebruikt die een eigen AC3 en DTS decoder heeft. Aangezien de Audigy 2 AC3/DTS/DTS ES 6.1/Dolby DIgital EX 6.1 kan decoderen heb je dus geen externe decoder nodig en digitale uitgang ook niet. Je hebt dus genoeg aan de anologe uitgangen. overigens kan je op de digitale uitgang ook non-creative boxen met decoder aansluiten hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...