Ga naar inhoud

dvd: regio 1(usa)??????????


Aanbevolen berichten

ik heb zelf mbv dvdshrink grote films kunnen knippen door de hoofdstukken in 2 helften op 2 schijfjes te zetten. maar nu heb ik een ander probleem : goeie dvd-s zijn extra gecodeerd, mijn dvd-shrink kan ze niet lezen, via google heb ik in een forum gelezen dat ik me dvd-speler op regio 1(usa!) moet zetten; nu is mijn vraag : hoe doe ik dat? waar moet ik het dvd-programma zoeken op me computer of hoe heet het?
Link naar reactie
hmzzzzzzz lekker boeien ... :p dan download je hem toch :p ik d8 eigenlijk dat ze trial versies hadden ... maar kan best zijn dat ik ooit eens een uitgeklede versie bij een pc ofzo heb gekregen ipv een trial heb gezocht ... en als je google nu eens gebruikt naar dvd region killer ¿ het bestand wat je nodig hebt heet iets van regkill ofzo ...
Link naar reactie
hmzzzzzzz lekker boeien ... :p dan download je hem toch :p ik d8 eigenlijk dat ze trial versies hadden ... edit : ze hebben idd trial en die gaat dan wel een heel half uur mee ... hebbie ook nie veel aan dan maar kan best zijn dat ik ooit eens een uitgeklede versie bij een pc ofzo heb gekregen ipv een trial heb gezocht ... en als je google nu eens gebruikt naar dvd region killer ¿ het bestand wat je nodig hebt heet iets van regkill ofzo
Link naar reactie
[quote:448dc50f87="tuinboon"]bedankt voor je hulp, maar aan dat gezeik van "gebruik google nu eens..." daar heb ik niks aan! Antwoord dan gewoon niet, je moet niks![/quote:448dc50f87] Als iemand alleen als antwoord geeft: gebruik Google, dan ben ik het met je eens dat dat nutteloos is. Maar Foxie geeft hier een goeie aanwijzing waar je naar kan zoeken. Gebruik die info dan! Het is helemaal nergens voor nodig om zo te reageren... (ook niet bij nutteloze antwoorden trouwens) Rawit heeft laten zien wat je met die info had gekund. :wink:
Link naar reactie
[quote:4a8505b748="tuinboon"]goeie dvd-s zijn extra gecodeerd, mijn dvd-shrink kan ze niet lezen, via google heb ik in een forum gelezen dat ik me dvd-speler op regio 1(usa!) moet zetten[/quote:4a8505b748] Dit lijkt mij een beetje vreemde gang van zaken... Bedoel je dat je een DVD wilt copieren die uit regio 1 komt? Kun je hem wel lezen in een stand alone DVD player?
Link naar reactie
[quote:18f436f602="mastergeek"][quote:18f436f602="tuinboon"]goeie dvd-s zijn extra gecodeerd, mijn dvd-shrink kan ze niet lezen, via google heb ik in een forum gelezen dat ik me dvd-speler op regio 1(usa!) moet zetten[/quote:18f436f602] Dit lijkt mij een beetje vreemde gang van zaken... Bedoel je dat je een DVD wilt copieren die uit regio 1 komt? Kun je hem wel lezen in een stand alone DVD player?[/quote:18f436f602] ANYDVD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...