Ga naar inhoud

pc doorlussen naar tv


Aanbevolen berichten

[quote:648244da9a="D.Quijote"]Ik heb nog steeds problemen met het T.V. beeld. Eerst waren films en dvd's wel goed maar nu ook niet meer. Ik krijg altijd maar een gedeelte op mijn T.V. tezien. Ik heb van alles al geprobeerd. Bij n.View staat gewoon de clone aangevinkt. Ik heb al opnieuw gedetecteerd maar niets helpt. Weet iemand misschien raad????? Ik heb versie 53.04 Of heeft het msschien met het tapblad te maken met eigenschappen voor belldscherm / instellingen. Daar zie je 2 monitors. Moet nr. 2 ook geconfigureed worden, en als dat zo is hoeveel pixels moet hij dan hebben?????? :( gr. D,Quijote :([/quote:648244da9a]Ik heb de oplossing: die ook in de videokaarten FAQ staat (dankzij mij 8) ) [url=http://members.home.nl/jirivanbergen/Computertotaal/TV.html]Dit is door mij gemaakt[/url] Overigens snap ik niet waarom nVidia 53.03 aangeeft als standaard driver ipv die 53.04.... Zover ik weet, en dat staat ook in de FAQ: [quote:648244da9a]De meest actuele officiële driver voor Windows 2000 en XP is de ForceWare 53.03 driver. Voor Nederlands talige drivers heeft u de internationale versie nodig. Windows XP/2000 Version: 53.03 File Size: International: 13.2 MB Release Date: December 9, 2003 Download hier Of kijk Hier [b:648244da9a] De meest actuele officiële driver voor Windows 98 en ME is de ForceWare 53.04 driver. [/b:648244da9a] Voor Nederlands talige drivers heeft u de internationale versie nodig. Windows 95/98/Me Version: 53.04 File Size: International: 12,8 MB Release Date: December 9, 2003 Dowload hier Of kijk Hier[/quote:648244da9a]Ik zal eens een PM naar RD sturen over dit.
Link naar reactie
Nogmaals voor Generaal X. Ik was net niet helemaal juist, want ik had geen dvd gestart, alleen maar de speler aangeklikt. Het is nu als volgt mpeg filmpjes en dvd worden goed afgespeeld, maar nog steeds hetzelfde probleem met het buroblad. Daar wordt maar een gedeelte van weergegeven. Als ik b.v. foto's wil kijken op de tv is er maar een gedeelte van te zien, naar gelang de muispijl staat, hetzelfde geld ook voor korte filmpjes van de digitale camera.of b.v. deze pagina. Weet jij een oplossing ?????
Link naar reactie
[quote:122883586b="D.Quijote"]Nogmaals voor Generaal X. Ik was net niet helemaal juist, want ik had geen dvd gestart, alleen maar de speler aangeklikt. Het is nu als volgt mpeg filmpjes en dvd worden goed afgespeeld, maar nog steeds hetzelfde probleem met het buroblad. Daar wordt maar een gedeelte van weergegeven. Als ik b.v. foto's wil kijken op de tv is er maar een gedeelte van te zien, naar gelang de muispijl staat, hetzelfde geld ook voor korte filmpjes van de digitale camera.of b.v. deze pagina. Weet jij een oplossing ?????[/quote:122883586b]Weet je, als ik er nu aan denk... ik heb dit ook.... Ik zie namelijk als ik een gedownloade ( :oops: :lol: ) film kijk met subs dat het ele beeld naar links toe te lang is. Ik heb nu een speciaal progje dat de subs als "Video-bestand" mee afspeelt met de film zodat nVieuw het kan samenvoegen met hun Video overlay filter, dat werkt wel. Film is dan netjes in het midde. En als ik nu nog eens harder denk denk ik er weer aan dat het bij mij ook maar een deel van het buaraublad zichtbaar is, als ik dan de PC uit zet en dan weer aan mis ik weer ergens anders een stuk van het beeld.... :o Wat je ook nog kan proberen is dit: Ga naar Overlay-instelingen en kijk of de (bovenste) schuifregelaar op uit staat. Anders zouw ik ook geen idee hebben eigelijk :oops: PS: Ik sluit hem nu bijna nooit meer aan op de TV, we hebben nu een DVD speler die XviD+DivX+Ac3 ondersteuing heeft :lol: :lol:
Link naar reactie
D.Quijote, dat niemand het probleem kent vind ik erg opvallend want ik dacht dat zo'n beetje iedereen dat had, ik heb het namelijk ook...ik erger me er alleen niet aan omdat ik de TV-out puur voor films gebruik en niet voor foto's en voor films staat gewoon de auto fullscreen functie aan.. Ik weet dus precies wat je bedoelt D.Quijote, het scherm is gewoon te groot voor de TV als het ware...heb je toevallig je beeldscherm instellingen heel groot staan of is je beeldscherm heel groot?
Link naar reactie
Ook bedankt voor de reaktie, wat jij zegt schijnt iedereen dit probleem te hebben ......als dat zo is had ik toch meer reakties moeten krijgen.????? Mijn pc staat in de slaapkamer, en het is natuurlijk makkelijker foto's te bekijken in de woonkamer. Wat betreft de films blijkt er een klein gedeelte links weg te vallen op de t.v., maar dat is zo minimaal dat ik dit niet belangrijk vind. Oh ja de pc heeft een 17" beeldscherm en staat ingesteld op 1280 x 1024. Mochten er trouwens nog meer mensen zijn die dit zelfde probleem hebben laat het dan ff weten, en natuurlijk ook diegene die het niet hebben, want dan moet er bij mij toch iets "vaut "zijn. gr. D.Quijote[/img]
Link naar reactie
[quote:2b97387b39="D.Quijote"]Ha die Generaal, als ik bij jouw op "mijn systeem "klik krijg ik de mededeling dat de pagina niet kan worden weergegeven. dat is trouwens al een paar dagen zo. gr. D.Quijote[/quote:2b97387b39]Dan doe je iets verkeerd... ik kan hem van verschillende plaatsen gewoon bekijken hoor! Maar idt is nogal off-topic eigelijk
Link naar reactie
Moet toch nog ff terugkomen op mijn vraag, ik heb nog steeds hetzelfde probleem, ik krijg nog steeds maar een gedeelte van het buro blad op mijn t.v. Mpeg en dvd geen probleem. Ik heb alle instellingen geprobeerd. Er moeten toch mensen hier zijn die dit probleem niet hebben, laat me ff weten wat ik moet veranderen. Nog een andere vraag die eigenlijk off-topic is. Generaal x schreef kijk op "mijn systeem "maar die website : //specs. tweak, kan ik niet openen, ik heb hem ook doorgelinkt naar een paar andere maar die hebben het zelfde probleem. Ik verwacht eigenlijk dat ik daar misschien een oplossing voor mijn probleem kan vinden. gr. D.Quijote
Link naar reactie
[quote:68cf13744e="D.Quijote"]Nog een andere vraag die eigenlijk off-topic is. Generaal x schreef kijk op "mijn systeem "maar die website : //specs. tweak, kan ik niet openen, ik heb hem ook doorgelinkt naar een paar andere maar die hebben het zelfde probleem. Ik verwacht eigenlijk dat ik daar misschien een oplossing voor mijn probleem kan vinden. gr. D.Quijote[/quote:68cf13744e]Ik zei niet kijk op mijn syteem hoor... ik zei dat je op mijn pagina die ik daarover gemaakt heb moet kijken. Overigens kan ik um overal wel openen maar het duurt wel lang voordat ie op komt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...