Ga naar inhoud

Geluid valt weg bij Pinnacle tv kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een aantal maanden de Pinnacle PCTV kaart. Alles ging prima tot de laatste dagen. Als ik de PCTV vision opstart begint alles met beeld en geluid. Na een tijdje (de ene keer enkele seconden, de andere keer enkele minuten) valt dan ineens het geluid weg. :( Opnieuw opstarten van het programma leidt ertoe dat het geluid het weer wel doet maar valt even later weer weg.... :-? Iemand een idee hoe dit ineens kan en wat er aan is te doen? Ik heb Windows XP pro alle updates geinstalleerd.
Link naar reactie
Hehe, dat is vreemd :) Ik heb iets anders vreemds, bij mij valt af en toe opeens mn internetverbinding weg. Ik denk alleen niet dat dat door Norton komt :cry: want ik heb norton en dit internet al heel lang en had het nooit. Ik denk dat het of aan me provider ligt, of aan me modem of aan het snoertje van mn kamer naar de meterkast. Maarja, ik heb tiscali hier al over gemaild, maar het duurde een maand voor ik antwoord kreeg, en daarin vroegen ze weer om nog meer informatie, dat heb ik 2 weken geleden verstuurd, dus ik denk dat ik ergens in juni / juli van mn probleem af ben, als het meezit :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...