Ga naar inhoud

DVD brander


Aanbevolen berichten

Delectable bedankt . Ik heb de update (Flash) opgehaald. Die moet ik dan natuurlijk installeren. Wat gebeurt er dan als het fout mocht gaan, kan ik mijn DVD brander dan niet meer gebruiken. Waar zet hij dat weg gewoon op C, of zet hij dat in de logica van de brander zelf. Ik bedoel als ik de brander verwijder en opnieuw installeer zou hij dan wel weer met de oude versie werken. Vr.gr. Joop
Link naar reactie
[quote:8f1aa06b8a="jgpeters"]Delectable bedankt . Ik heb de update (Flash) opgehaald. Die moet ik dan natuurlijk installeren. Wat gebeurt er dan als het fout mocht gaan, kan ik mijn DVD brander dan niet meer gebruiken. Waar zet hij dat weg gewoon op C, of zet hij dat in de logica van de brander zelf. Ik bedoel als ik de brander verwijder en opnieuw installeer zou hij dan wel weer met de oude versie werken. Vr.gr. Joop[/quote:8f1aa06b8a] simpel als het fout gaat dan koop je een nieuwe brander. ook simpel gezien : een flash wijzigt de electronica chip, kortom de manier hoe het apparaat moet werken. Je moet akltijd ZEER GOED de instructie lezen wat je moet doen om te flashen. En dan altijd duimen dat tijdens het flashen de electriciteit niet uitvalt. Verder : net als met alle apparaten : als je geen problemen hebt niet flashen. Problemen kunnen daarna wel ontstaan namelijk. Als je een probleem hebt, bij elke flash staat er een omschrijving welk probleem ze oplossen. SUcces met flashen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...