Ga naar inhoud

Digitale uitgang van de Audigy


Aanbevolen berichten

Hey. Ik heb een soundblaster audigy en nu heb ik pas een dolby surround receiver gekocht. Nu wil ik de geluidskaart digitaal aansluiten op m'n versterker maar ik krijg het niet aan de gang. Je moet toch een 3,5 jack naar coax kabel gebruiken? Hoe dan ook ik krijg het niet aan de praat terwijl de software instellingen naar mijn ID goed zijn
Link naar reactie
Excuus voor die berichten zal de volgende keer editen. Ok ben wat wijzer geworden. Volgens de handleiding heb je een 4 polige 3,5 jack nodig waarvan de tip je front signaal afgeeft, de 2e je rear en de 3e je center / sub en de 4e ground. Maar betekent dit dat ik dus of alleen front, of alleen rear of alleen center / sub kan afspelen als ik um via de coax aansluit op m'n receiver?
Link naar reactie
[quote:96bdc388b8="THe FLy ZoNe"]Maar betekent dit dat ik dus of alleen front, of alleen rear of alleen center / sub kan afspelen als ik um via de coax aansluit op m'n receiver?[/quote:96bdc388b8] Hmm een Audigy heeft toch 6 analoge outputs via drie 3,5mm pluggen voor Surround of een digitale uitgang? Dit is in te stellen met de Audigy software ... In de handleiding staat wel welke van de drie voor digitaal bedoeld is. Ik weet dat zo niet uit mijn hoofd.
Link naar reactie
Jah dat klopt ik had het eerst ook analoog, dus dat is inderdaad front rear en center/sub gescheiden. Maar omdat nu m'n versterker ergens anders staat is het in verband met de lengte en de hoeveelheid kabels handiger om alles digitaal te doen. Dus ik d8 ik pak de digitale uitgang maar daar kom ik dus ook op het probleem dat alles een gescheiden kanaal heeft zoals je kan lezen. Ik wil gewoon dmv een coax kabel alles op m'n receiver aansluiten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...