Ga naar inhoud

kopie van VR Mode dvd-rw naar gewone dvd-r


Aanbevolen berichten

Zet je schrap, want hier komt het. Ik heb op mijn standalone dvd recorder/hd recorder (dvr-5100 van Pioneer) een videoband gekopieerd naar de hd. (voor alle duidelijkheid, betreft het hier een eigen opname). Deze opname heb ik op de hd voorzien van chapters, en dit geheel weg gekopieerd naar een dvd-rw disc in de VR Mode (in deze mode is er meer te doen met de opnamen die op de disc staan). Nu wil ik via mijn pc een kopie maken van deze dvd-rw in VR Mode naar een normale dvd-r. Ik wil dit proberen omdat, als ik dezelfde procedure op een dvd-r disc kopieer, dan onthoud de dvr-5100 de chapters niet! Ik kan alleen instellen (voor zover ik weet) of er hoofdstukken van 10 of 15 minuten aangemaakt moeten worden (of helemaal geen hoofdstukken). Nu leest mij pc brander (dvr-106 van Pioneer) de disc wèl, maar als ik met dvdshrink of dvd2one de dvd naar mijn pc hd wil rippen, dan herkent hij de disc niet (dat zal wel aan de VR Mode liggen, denk ik). Klinkt allemaal ingewikkeld, maar dat valt wel mee. Misschien dat er onder jullie een bezitter zit van een dvr-5100, die er misschien meer/iets van/over weet. Graag veel reacties, maar niet zo technisch geavanceerd dat ik het niet maar kan volgen (op de pc ben ik geen held). Alvast mijn dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...