Ga naar inhoud

Welke CD en DVD brander


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe toshiba notebook met DVD-rewriter. Bijgeleverd werd CD&DVD drag 'n drop. Ik ben hier niet zo tevreden over. Ik heb een keer wat data op een DVD gezet door een data DVD te maken. Ten eerste kan ik niet zien hoeveel data ik op de DVD kwijt kan. Mijn engels is zo geweldig dat ik met de handleiding ook niet goed uit de voeten kan. Uiteindelijk heb ik een data DVD gebrand, waarbij alleen mijn notebook de data kan lezen. Ik deed de DVD in de DVD speler van mijn oude PC, maar deze kan hem niet lezen. Weet iemand een goede nederlandstalig brand programma waarbij je ook kan zien hoever je kan gaan met vullen met data. Op mijn oude PC staat easy CD creator, daar kon ik aardig mee uit de voeten. Op versie 6 (CD&DVD creator) hebben ze het ook al over drag 'n drop. Maar dat zie ik nu niet meer zo zitten. Ik heb liever een soort verkennersscherm waarbij ik mappen kan toevoegen en verwijderen kan zien hoeveel ruimte er nog over is om data bij te voegen en wanneer ik dan zover ben te gaan branden. Heeft iemand goede suggesties? Henk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...