Ga naar inhoud

Foto's op CD-Rom


Aanbevolen berichten

't is eigenlijk heel makkelijk. Als de DVD speler JPEG CD's kan afspelen (oa. de medion cd speler van sw ALDI (sluikreclame) is het totaal geen probleem. Neem nero en maak een nieuwe (data) CD, sleep je jpeg gestanden naar het linker scherm en fillen maar. Ook directory's worden vaak ondersteund. Dus kun je gewoon de directory vacantie maken met daarin je vacantie JPG files, een directory Keuken met al je foto's van een pogingen een ei te koken :wink: e.t.c Speel even met de resolutie van je foto's, je hebt namenlijk voor op tv niet de hoogste resolutie nodig, die heb je vaak nodig voor heel grote uitvergrotingen. Zelf gebruik ik een formaat van 1280 x 960 pixels. Je krijkt dan bestandjes van c.a. 500 Kb. die ook nog af te drukken zijn op A4 formaat. Leuk is dat een formaat 640 x 480 picels op tv nog best goed toont, afdrukken is echter een blokkendoos (pixels te zien) Greetz bye mike
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:222a3eefbf="Bosje"]en als je het wat mooier wil hebben dan Ulead CD DVD picture show 2.0 Concurrenten zijn Magix en Data Becker. Ik gebruik Ulead omdat ik die kado kreeg, je moet kiezen voor SVCD of DVD. VCD is te blokkerig[/quote:222a3eefbf] Ik ben tevreden met Magix Foto's op Cd en DVD (kost €29.95) Is Nederlandstalig en met relatief weinig moeite een goed resultaat. Inderdaad branden als SVCD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...