Ga naar inhoud

dvd branden onder W98SE


Aanbevolen berichten

Ik heb een Athlon 800 pc draaiend op W98SE en overweeg nu om naast mijn cd schrijver een idem dvd+/- te installeren. Al voorbereidend hierop vraag ik me af hoe ik dvd schijfjes ( bv films) kan kopieren want ik snap dat een film ruim 9 GB kan zijn en dat diverse progs dit shrinken naar pakweg 4,7 zijnde de capaciteit van een dvd schijfje. Maar....hoe werkt dit dan onder windows 98 SE want ik ben toch beperkt met mijn FAT36X tot maximaal 4,0 GB bestandsgrootte ???? Hoe doen jullie dat allemaal of heeft iedereen tegenwoordig nog maar XP en is 98SE "out" ?? Of zie ik iets over het hoofd ? Als iemand voor mij een klein beetje klaarheid kan brengen dan heel graag. alvast bedankt voor jullie hulp
Link naar reactie
Dank Bosje voor je antwoord. Ik zal het dus proberen met w98 ; alleen een progje dvd decrypter begint gelijk te piepen over die 4Gb limiet van mijn systeem en blijkbaar word ik geacht eerst te decrypten en daarna het shrink programma toe te passen. Voor een data dvd voor backups maakt het niet uit want dan ga ik simpel niet over die 4 Gb limiet heen maar voor een film dacht ik in de problemen te komen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...