Ga naar inhoud

2-zijdige DVD omzetten naar enkelzijdige DVD


Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD die aan twee kanten bespeeld is. Dus die moet je halverwege omdraaien. Ik wil die met hercomprimeren op 1 kantje zetten. Wie weet welke software je daar voor kan gebruiken? Ik heb TMPGenc om de DVD op disk te zetten en DVDShrink om het naar 4,7GB te hercomprimeren. Alleen krijg ik de fragmenten van de eerste kant niet aan de fragmenten van de tweede kant geknoopt. Is er een programmatje waarmee je die VOB files weer allemaal tot 1 film kan verbinden? Ralph
Link naar reactie
Ik heb het al gevonden: De nieuwste versie DVDShrink3.14 kan het. Te downloaden van http://www.dvdshrink.info/index_tr.php. Er staat een handleiding hoe je 2 kanten (of net zoveel DVDs als je wilt) samenvoegt op http://www.dvdshrink.info/guides_tr.php onder hoofdstuk "Compiling titles from different DVDs". De eerste kant rip en kopieer je 1 op 1 naar je harde schijf. Dan draai je het DVDtje op zijn tweede kant. Onder de DVDShrink functie "re-author" sleep je de eerste kant vanaf de harddisk en de tweede kant vanaf de DVD naar de verzamelmap, doet je instellingen welke talen je wel en niet wilt, ondertitels, etc. en drukt "backup". Dan maakt DVDShrink er 1 film van, hercompileert naar de afmeting die je wilt (4GB) en schrijft hem daar heen waar je wilt (DVD of harddisk). Piece of cake. Geen hightech gerommel met VOBEdit. Groetjes, Ralph
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...