Ga naar inhoud

dvd's afspelen


Aanbevolen berichten

Hallo, sinds kort heb ik een dvd speler/cd-rom speler van msi(16xdvd,48x cd) maar het lukt me niet om filmdvd's af te spelen. data dvd's lukt wel. ik heb divx geinstaleerd,omdat ms media player om een codec vroeg maar toch lukt het niet. de bestanden van de video dvd zijn *.vob..die ik ook te zien krijg in de verkenner,maar geen een (media)programma speelt ze af... ik heb:windows xp home met windows media player 9 wat kan ik doen?
Link naar reactie
Voor dvd's is PowerDVD een heel goed programma... Er is volgens mij voor windows media player wel iets te vinden zodat ie dvd's afspeelt, maar ik vind powerdvd veel fijner... EDIT: Een gratis proefversie van PowerDVD is [url=http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28]hier[/url] te vinden... Een volledig freeware programma ken ik niet, maar die zullen er vast wel zijn (Google... :wink: )
Link naar reactie
[quote:19974a72f7="Hovens Greve"]Hallo, sinds kort heb ik een dvd speler/cd-rom speler van msi(16xdvd,48x cd) maar het lukt me niet om filmdvd's af te spelen. data dvd's lukt wel. [b:19974a72f7]ik heb divx geinstaleerd,omdat ms media player om een codec vroeg maar toch lukt het niet.[/b:19974a72f7] de bestanden van de video dvd zijn *.vob..die ik ook te zien krijg in de verkenner,maar geen een (media)programma speelt ze af... ik heb:windows xp home met windows media player 9 wat kan ik doen?[/quote:19974a72f7] DVD = MPEG2 DivX != MPEG2, is MPEG4, gecodeerd met DivX methode
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...