Ga naar inhoud

Dvd loopt vast op stand-alone


Aanbevolen berichten

Ik heb voor eigen gebruik een kopie van een DVD gemaakt. Het probleem is echter dat hij bij het afspelen op mijn Cyberhome 402 na ong. 45 minuten vastloopt. Soms iets later soms iets eerder maar tot dat moment speelt hij gewoon prima af. Ik gebruik de Nec 1300 en Traxdata dvd+. Ik heb de Cyberhome geupdate met de nieuwe firmware dus dat is het ook niet. Als ik de gekopieerde DVD met PowerDVD op mijn computer afspeel werkt alles goed. Ik heb de DVD gemaakt met verschillende programma's (CloneDVD, DVD2One, DVD Xcopy Express etc. maar het probleem blijft hetzelfde. Wat kan dit toch zijn, het vreemde vind ik dat de DVD in het begin prima afspeelt maar er pas naar een tijdje mee ophoud. Wie kan mij helpen!!! m.v.g. ED
Link naar reactie
Uiteindelijk heb ik zelf de oplossing gevonden. Ik heb gekeken op het forum van Cyberhome en daar kwam ik mijn probleem vaker tegen. Een van de oplossingen die werdt aangedragen wil ik jullie niet onthouden misschien hebben anderen er ook wat aan: DVD's mag je nooit beplakken met een CD-label, hij kan dan op den duur zijn warmte niet meer kwijt en loopt dan vast. Bij een CD zul je dat probleem niet hebben omdat die over het algemeen veel korter in de drive zit. Ik heb het uitgetest en verdomd... nu loopt de DVD wel door. ED
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...