Ga naar inhoud

Geluidsproblemen Creative Audigy 2 ZS


Aanbevolen berichten

Eejz al, Ik heb paar dagen geleden een Creative Audigy 2 ZS aangeschaft :lol: . Leuk dingetje verders ,maar ik wordt ziek van het wisselende volume. Als ik mijn Creative speaker de volume op half zet of hoger dan krijg ik schommelingen in de volume , zoiets van hard, zacht , keihard zacht er is geen constante volume :evil: . Dit probleem heeft hij alleen met het afspelen van mp3 bestanden ook bij Creative mediasource. Windows mediaplayer doet het ook het zelfde. Weet iemand hier een oplossing voor ? Het is net of die kaart opgewarmt moet worden , dit probleem is niet constant, soms heb ik het meteen en soms naar paar minuten, vreemd probleem :x Greez PacificAMD
Link naar reactie
Het probleem is er nog dat stuiteren van de volume, wordt er knetter gek van :roll: Het is alleen als ik de volume regelt met de volume regelaar van de creative speakers. Zet ik de volume regelaar van de creative speakers op maximaal en regelt de volume via volumeregelaar van Windows xp of creative mediaSource is het probleem niet. Anders moet ik de volume maar gewoon via windows regelen
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb een soundblaster 2, creative 6700 set, en dezelfde problemen. Wazig maar waar, als ik realplayer gebruik heb ik nergens last van! Ook nieuwe drivers geprobeerd te installeren, nieuwe versie van mediaplayer, niets hielp. (nog vreemder, het heeft wel goed gewerkt!). Probeer het ook eens met realplayer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...