Ga naar inhoud

DVD speler geeft geen 5.1 geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een lite-on dvd speler en altec lansing 5.1 setje die dmv 3 gekleurde stekertjes aan mijn computer onboard 5.1 geluid zit . Bijgeleverde dvd speler (power dvd ) werkt alleen in spdif & 2 kanaals geluid dus geen 5.1 geluid ? Nu is mijn vraag , welk is voor mij de beste dvd player ? Ik heb al via kazaa verschillende dvd players gedownload (power dvd en win dvd 4,5,6 ) en ofwel zat er een virus op of hij speelde de dvd niet af of ik had [b:1866e66b4e]weeral[/b:1866e66b4e] geen 5.1 geluid :cry: Wie kan mij aub helpen ? Alvast bedankt Graag had ik ook geweten waar ik mijn 4 onderste regels (systeem) kan veranderen naar 2 regels want dat zijn hier de regels hoor ik van verschillende mensen
Link naar reactie
[quote:2b6226b94d="Carthoga"]Ik heb een lite-on dvd speler en altec lansing 5.1 setje die dmv 3 gekleurde stekertjes aan mijn computer onboard 5.1 geluid zit . Bijgeleverde dvd speler (power dvd ) werkt alleen in spdif & 2 kanaals geluid dus geen 5.1 geluid ? Nu is mijn vraag , welk is voor mij de beste dvd player ? Ik heb al via kazaa verschillende dvd players gedownload (power dvd en win dvd 4,5,6 ) en ofwel zat er een virus op of hij speelde de dvd niet af of ik had [b:2b6226b94d]weeral[/b:2b6226b94d] geen 5.1 geluid :cry: Wie kan mij aub helpen ? Alvast bedankt [b:2b6226b94d] Graag had ik ook geweten waar ik mijn 4 onderste regels (systeem) kan veranderen naar 2 regels want dat zijn hier de regels hoor ik van verschillende mensen[/b:2b6226b94d][/quote:2b6226b94d]Linksboven naast het logo van Comptuer!Totaal -> Profiel
Link naar reactie
[quote:35536ea9e5="Johnny321"][quote:35536ea9e5="Carthoga"]Ik heb een lite-on dvd speler en altec lansing 5.1 setje die dmv 3 gekleurde stekertjes aan mijn computer onboard 5.1 geluid zit . Bijgeleverde dvd speler (power dvd ) werkt alleen in spdif & 2 kanaals geluid dus geen 5.1 geluid ? Nu is mijn vraag , welk is voor mij de beste dvd player ? Ik heb al via kazaa verschillende dvd players gedownload (power dvd en win dvd 4,5,6 ) en ofwel zat er een virus op of hij speelde de dvd niet af of ik had [b:35536ea9e5]weeral[/b:35536ea9e5] geen 5.1 geluid :cry: Wie kan mij aub helpen ? Alvast bedankt [b:35536ea9e5] Graag had ik ook geweten waar ik mijn 4 onderste regels (systeem) kan veranderen naar 2 regels want dat zijn hier de regels hoor ik van verschillende mensen[/b:35536ea9e5][/quote:35536ea9e5]Linksboven naast het logo van Comptuer!Totaal -> Profiel[/quote:35536ea9e5]En dan nu een echt antwoord op de hoofdvraag: Kijk eerst dit eens: PowerDVD>Configuration>Sound>6 channel (5.1 = 5+1=6) Dan kun je dit nog proberen: Configuratiescherm (bij WinXP originele weergave)>Geluiden en Audioapperaten>Luidsprekerinstellingen (onderaan)>Geavanceerd> 5.1 Surroun-Sound speakers (ergens onderaan in dat afrolmenutje)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...