Ga naar inhoud

dvd´s branden 2.4 snelheid kunnen er 4speed dvd´s dan in


Aanbevolen berichten

STaat dat echt op de verpakking ? Ik heb ze gekocht in een slim line case, verder geen philips papier erbij. Op de RW staat behalve Philips logo etc.. een WARNING : en dat is, niet te lang in de zon laten liggen vanwege houdbaarheid en WRITE ONLY with SPECIAL MARKER. Dus geen gewone viltstift gebruiken. Volgens mij kan je hem gewoon op 2.4 branden
Link naar reactie
Yep, Het waren schijfjes aangekocht bij Mycom tijdens de HCC: er stond expliciet bij dat je eventueel een BIOS upgrade moest uitvoeren om die te kunnen ondersteunen op 2.4x branders (vreemd: er staat wel uitdrukkelijk 1-4x). Het volgende staat op een sticker: "Before using this disc in a 2.4x DVD+RW data drive, you need to check how to get the required firmware upgrade. Full details can be found in eclosed booklet." Dus er is blijkbaar een probleem om die 4x schijfjes goed te kunnen schrijven naar een 2.4x only DVD+RW brander.
Link naar reactie
Dan instructies vd booklet volgen en kijken of ie voor jouw brander van toepassing is. Kan je niet dat stukje tekst uit de booklet posten ? Ik vindt dit raar, alhoewel DVD branders ? Het enige wat je leest op internet is flashen flashen en flashen de firmware. ik heb de mijne ook geflashed en waar ik het voor gebruik denk ik niet dat ik voorlopig hoef te flashen
Link naar reactie
Voor mij maakt het toch niet uit: ik heb een Liteon LDW-411S die de schijfjes gewoon op 4x brandt, dus voor mij maakt het toch niks uit omdat er op die sticker expliciet melding wordt gemaakt omtrent 2.4X DVD+RW branders. Eerlijk gezegd heb ik op de HCC de grootste moeite gehad om juist 4x DVD+RW schijfjes te vinden (overal was het maar 2.4x !), was al blij dat ik die 4x DVD+RW schijfjes heb kunnen vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...