Ga naar inhoud

TV Kaart en Canal + descramble software


Aanbevolen berichten

Vorige maand heb ik de Medion computer bij de Aldi gekocht met de Medion TV-TUNER 7134 MK2/3...op het internet liep ik tegen wat artikelen aan waarin werd uitgelegd ik met mijn tv kaart en de juiste software ook Canal + kan bekijken.... Dus ik download de voorgestelde software CableCrypt, dit schijnt een van de betere programma's op dit gebied te zijn, en probeer het te draaien maar het programma start niet. Wat uurtjes zoeken later kom ik tot de conclusie dat alle descramble programma's allemaal 1 vereiste hebben, namelijk een tv kaart met een BT8x8 Chipset...en laat mijn kaart nu net een Philips SAA713x Chipset hebben :evil: !!!! Kan iemand mij misschien uitleggen waarom voor deze philips chipset geen descramble software beschikbaar is? Wat is het verschil tussen de 2 chipsets? En mocht iemand toevallig wel descramble software weten voor de philips chipset, dan hoor ik het graag... Alvast bedankt, Erik
Link naar reactie
CableCrypt is nu eenmaal voor de instructies van die chipset geschreven. En ook al heb je een tv-kaart met die chipset, dan is de kwaliteit van Canal+ toch nog minimaal. CableCrypt decodeerd namelijk alleen maar het beeld, en niet het geluid. Je kunt dus alleen maar kijken naar een slecht tot redelijk beeld zonder geluid. :cry:
Link naar reactie
[quote:ef1806d237="Waxmaster"]Vorige maand heb ik de Medion computer bij de Aldi gekocht met de Medion TV-TUNER 7134 MK2/3...op het internet liep ik tegen wat artikelen aan waarin werd uitgelegd ik met mijn tv kaart en de juiste software ook Canal + kan bekijken.... Dus ik download de voorgestelde software CableCrypt, dit schijnt een van de betere programma's op dit gebied te zijn, en probeer het te draaien maar het programma start niet. Wat uurtjes zoeken later kom ik tot de conclusie dat alle descramble programma's allemaal 1 vereiste hebben, namelijk een tv kaart met een BT8x8 Chipset...en laat mijn kaart nu net een Philips SAA713x Chipset hebben :evil: !!!! Kan iemand mij misschien uitleggen waarom voor deze philips chipset geen descramble software beschikbaar is? Wat is het verschil tussen de 2 chipsets? En mocht iemand toevallig wel descramble software weten voor de philips chipset, dan hoor ik het graag... Alvast bedankt, Erik[/quote:ef1806d237]Sind ik XP gebruik , is het mij nog niet gelukt om descramble progjes draaiend tekrijgen . Heb dus wel de juiste chip op de kaart. ben wel benieuwd of het al iemand is gelukt met XP
Link naar reactie
[quote:38e92d0ace]Sind ik XP gebruik , is het mij nog niet gelukt om descramble progjes draaiend tekrijgen . Heb dus wel de juiste chip op de kaart. ben wel benieuwd of het al iemand is gelukt met XP[/quote:38e92d0ace] Jazeker is dit gelukt met Cablecrypt204 op XP, echter verwacht geen strak beeld. Het is een soort semi-kleur beeld en zonder geluid. Wat mij betreft niet goed genoeg om films te kijken, maar wel om b.v. je favoriete voetbalcluppie te volgen(zonder het gezever van de verslaggevers). Ik vrees dat je het met de Philips SAA713x Chipset kunt vergeten!
Link naar reactie
[quote:3db07e0fad="Roodwit"][quote:3db07e0fad]Sind ik XP gebruik , is het mij nog niet gelukt om descramble progjes draaiend tekrijgen . Heb dus wel de juiste chip op de kaart. ben wel benieuwd of het al iemand is gelukt met XP[/quote:3db07e0fad] Jazeker is dit gelukt met Cablecrypt204 op XP, echter verwacht geen strak beeld. Het is een soort semi-kleur beeld en zonder geluid. Wat mij betreft niet goed genoeg om films te kijken, maar wel om b.v. je favoriete voetbalcluppie te volgen(zonder het gezever van de verslaggevers). Ik vrees dat je het met de Philips SAA713x Chipset kunt vergeten![/quote:3db07e0fad] Zei ik toch. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...