Ga naar inhoud

hoeveel branden op een cd R


Aanbevolen berichten

ik heb tot 870 mb kunnen branden op een normale 700mb cd-r je moet idd een brander hebben die overburnen ondersteunt (ik weet alleen dat aopen brander het niet ondersteunen) je moet bij de opties (verschilt per programma) expert features moet je overburnen aanvinken en een lengte opgeven doe het rond de 96 minuten want daarboven heb je 80 procent kan op mislukking probeer dit maar eens
Link naar reactie
nah jahhhhh en het klopt nog ook ... heel toevallig wilde ik wat 820 mib films branden op cd om op me slaapkamer te bekijken ... en die 800 mb's waren op ... passen ze gewoon op me 700 mb cd's ... a 40 ct per stuk ... in vergelijking met 800 mb cd's a 80ct per stuk .... en dat maal 2 films per week dik een jaar lang gemiddeld .... Damned ... dat had me best heel wat geldgescheeld het afgelopen jaar ...
Link naar reactie
ga bij nero naar recorder>choose recorder slecteer je brander. dan krijg je wat specificaties over je brander in de linker kolom iets over overburn moet je kijken of er wat achterstart als enabled of smart burn ik geloof dat philips branders het niet ondersteunen. branders die he ondersteuen(degene die zo effe opkomen): Lite on, sony, plextor(kan niet anders he), samsung,lg, asus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...