Ga naar inhoud

Pinnacle instant copy dvd-instellingen


Aanbevolen berichten

Ik wil een 1 op 1 kopie maken van een reeds geripte dvd, dus kopie maken "on the fly". Via het tabblad geavanceerd kun je de instllingen aanpassen voor het 1 op 1 branden van een dvd. Daarna kun je middels het tabblad dvd ook weer een aantal dingen kiezen. Ik wil kiezen voor de volgende instellingen op dit tabblad: - kopieermethode: Direct - voorkeur doel: DVD - verkleiningsmethode: automatisch (dit wordt aanbevolen) - cd aspect ratio: automatisch Daarna kies ik voor het tabblad Branden en waar moet ik nu voor kiezen ? - brandmethode: "automatisch" of "disc at once" of "Raw data" ???? - afsluitmethode: "automatisch" of "schijf sluiten" ??? - brandsnelheid: automatisch lijkt me of minder ??? In de handleiding kan ik dit niet exact terug vinden.
Link naar reactie
[quote:77f341789a="Serfaus"]Ik wil een 1 op 1 kopie maken van een reeds geripte dvd, dus kopie maken "on the fly". Via het tabblad geavanceerd kun je de instllingen aanpassen voor het 1 op 1 branden van een dvd. Daarna kun je middels het tabblad dvd ook weer een aantal dingen kiezen. Ik wil kiezen voor de volgende instellingen op dit tabblad: - kopieermethode: Direct - voorkeur doel: DVD - verkleiningsmethode: automatisch (dit wordt aanbevolen) - cd aspect ratio: automatisch Daarna kies ik voor het tabblad Branden en waar moet ik nu voor kiezen ? - brandmethode: "automatisch" of [b:77f341789a]"disc at once[/b:77f341789a] of "Raw data" ???? - afsluitmethode: "automatisch" of "[b:77f341789a]schijf sluiten[/b:77f341789a]" ??? - brandsnelheid: [b:77f341789a]automatisch[/b:77f341789a] lijkt me of minder ??? In de handleiding kan ik dit niet exact terug vinden.[/quote:77f341789a] Deze denk het Probeer anders ff een paar DVDtjes over te branden op een RW, en deze af spelen in verschillen DVD-spelers. Bij de opties waarbij de DVD het bestse doet, die altijd gebruiken
Link naar reactie
Ik zal het met vette letters erbij zetten: [quote:b429f4a832="Serfaus"]Ik wil een 1 op 1 kopie maken van een reeds geripte dvd, dus kopie maken "on the fly". Via het tabblad geavanceerd kun je de instllingen aanpassen voor het 1 op 1 branden van een dvd. Daarna kun je middels het tabblad dvd ook weer een aantal dingen kiezen. Ik wil kiezen voor de volgende instellingen op dit tabblad: - kopieermethode: Direct [b:b429f4a832]Dit raad ik af om fouten te voorkomen.[/b:b429f4a832] - voorkeur doel: DVD - verkleiningsmethode: Automatisch (dit wordt aanbevolen) [b:b429f4a832]ok[/b:b429f4a832] - cd aspect ratio: Automatisch [b:b429f4a832]ok[/b:b429f4a832] Daarna kies ik voor het tabblad Branden en waar moet ik nu voor kiezen ? - brandmethode: "automatisch" of "disc at once" of "Raw data" ???? [b:b429f4a832]Automatisch[/b:b429f4a832] - afsluitmethode: "automatisch" of "schijf sluiten" ??? [b:b429f4a832]Automatisch[/b:b429f4a832] - brandsnelheid: automatisch lijkt me of minder ??? [b:b429f4a832]Om de compatibeliteits reden, niet op de maximale snelheid. Gemiddeld[/b:b429f4a832] In de handleiding kan ik dit niet exact terug vinden.[/quote:b429f4a832] Hou er verder rekening meer dat instant kopie geen dvd's kan kopieëren met een kopieërbeveiliging.
Link naar reactie
[quote:8dde840c70="CBI-FP"]Ik zal het met vette letters erbij zetten: [quote:8dde840c70="Serfaus"]Ik wil een 1 op 1 kopie maken van een reeds geripte dvd, dus kopie maken "on the fly". Via het tabblad geavanceerd kun je de instllingen aanpassen voor het 1 op 1 branden van een dvd. Daarna kun je middels het tabblad dvd ook weer een aantal dingen kiezen. Ik wil kiezen voor de volgende instellingen op dit tabblad: - kopieermethode: Direct [b:8dde840c70]Dit raad ik af om fouten te voorkomen.[/b:8dde840c70] - voorkeur doel: DVD - verkleiningsmethode: Automatisch (dit wordt aanbevolen) [b:8dde840c70]ok[/b:8dde840c70] - cd aspect ratio: Automatisch [b:8dde840c70]ok[/b:8dde840c70] Daarna kies ik voor het tabblad Branden en waar moet ik nu voor kiezen ? - brandmethode: "automatisch" of "disc at once" of "Raw data" ???? [b:8dde840c70]Automatisch[/b:8dde840c70] - afsluitmethode: "automatisch" of "schijf sluiten" ??? [b:8dde840c70]Automatisch[/b:8dde840c70] - brandsnelheid: automatisch lijkt me of minder ??? [b:8dde840c70]Om de compatibeliteits reden, niet op de maximale snelheid. Gemiddeld[/b:8dde840c70] In de handleiding kan ik dit niet exact terug vinden.[/quote:8dde840c70] Hou er verder rekening meer dat instant kopie geen dvd's kan kopieëren met een kopieërbeveiliging.[/quote:8dde840c70]Eeh, mijn opties verschillen nogal wat met jouw opties, mag ik vragen waarom? Alles op automatisch lijkt mij niet correct :oops: :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...