Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met het om zetten van een avi bestand naar vcd. als ik naar virtualdub ga, en mijn avi bestand open krijg ik het volgende. "Couldn`t locate decompressor for format 'MP43'(Microsoft High-Speed MPEG-4 V3) virtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by wmp, are not suitable." komt dit door dat ik onder xp draai of door iets anders. al vast bedankt :roll:
Link naar reactie
[quote:e5c603f8b7="Johnny321"]Je mist de decoder. ff zoeken op google naar 'MP43 driver' levert wel wat op[/quote:e5c603f8b7] Jij zegt tegen mij dat ik niet meer moet zeggen dat ze moeten gaan Googlen, maar wat doe je zelf........ :roll: Je zegt dus zelf ook dat ze maar eens gaan Googlen. Kijk dus eerst eens naar jezelf :lol: :lol: 8)
Link naar reactie
[quote:736a37b7e1="FTPserver"][quote:736a37b7e1="Johnny321"]Je mist de decoder. ff zoeken op google naar 'MP43 driver' levert wel wat op[/quote:736a37b7e1] Jij zegt tegen mij dat ik niet meer moet zeggen dat ze moeten gaan Googlen, maar wat doe je zelf........ :roll: Je zegt dus zelf ook dat ze maar eens gaan Googlen. Kijk dus eerst eens naar jezelf :lol: :lol: 8)[/quote:736a37b7e1] Zucht..... Ik heb eerst ZELF op google gezocht naar de decoder, en ik heb hem gevonden. Met dezelfde zoekstring die ik hier heb neergezet. Dus ik geef een DUIDELIJKE aanwijzing dat 'ie moet zoeken, en dat hij met 'driver MP43' moet zoeken. Das heel wat duidelijker dan 'als ik jou was zou ik ff op google kijk' terwijl je niet eens weet of het er wel of niet staat :evil: En houd nu aub op met zeiken, als je dat toch wilt, doe het dan met gegronde argumenten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...