Ga naar inhoud

boxen instellen


Aanbevolen berichten

[quote:0e963303f8="bastian"]kent iemand toevallig een prog om de klank van de boxen in te stellen ( meer bas bv ) want mijn boxen klinken echt wel wat te scherm ( hoog) en met de geavanceerde instellingen kan ik dit niet wijzigen[/quote:0e963303f8] Is het op de computer, of is het op de thuisbioscoop? Als het op de computer is, dan kun je bij de meeste audio-spelers een menu openen maar je de klank kunt veranderen. Als het dan nog niet mooi is, dan kun je het beste een subwoofer gaan kopen. P.S. Als je je boxen te hard zet (harder als de helft van de volume knop), dan kan het geluid ook viezer worden (ik bedoel dan dat je hem opblaast, en dan neemt het bass-geluid ook heel wat af). Ik heb zelf een versterker met één 800 watt subwoofer eraan liggen, dan is pas geluid :lol:
Link naar reactie
[quote:93e50b4c01="bastian"]kent iemand toevallig een prog om de klank van de boxen in te stellen ( meer bas bv ) want mijn boxen klinken echt wel wat te scherm ( hoog) en met de geavanceerde instellingen kan ik dit niet wijzigen[/quote:93e50b4c01]Uit slechte boxen kun je geen mooie lage tonen verwachten, duz, wat voor boxenset heb je, en wat voor een geluidskaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...