Ga naar inhoud

Creative Audig 2


Aanbevolen berichten

:cry: Sinds enige tijd ben ik in het bezit van de Creative Audigy 2 de luxe kaart met break-out box. In een van de bijgeleverde applicaties is het mogelijk de geluidskaart en boxen te testen en steeds geeft hij aan dat een of meer luidsprekers verkeerd zijn aangesloten, terwijl ik diverse malen heb gekeken en tot de conclusie ben gekomen dat alle bedrading goed zit. Plus aan plus (rood) en min aan min (zwart). Ik heb welliswaar geen geluidsset van Creative maar een van US Blaster maar dat zou toch niet uit mogen maken.
Link naar reactie
[quote:a26602d508="Robert Bogers"]:cry: Sinds enige tijd ben ik in het bezit van de Creative Audigy 2 de luxe kaart met break-out box. In een van de bijgeleverde applicaties is het mogelijk de geluidskaart en boxen te testen en steeds geeft hij aan dat een of meer luidsprekers verkeerd zijn aangesloten, terwijl ik diverse malen heb gekeken en tot de conclusie ben gekomen dat alle bedrading goed zit. Plus aan plus (rood) en min aan min (zwart). Ik heb welliswaar geen geluidsset van Creative maar een van US Blaster maar dat zou toch niet uit mogen maken.[/quote:a26602d508]Krijg je een foutmelding? Of hoor je het woord 'center' (bij de test) uit de rechterspeaker?[quote:a26602d508="FTPserver"]Ik heb ook in een van mijn PC's een creative zitten, en ik heb daar dus geen problemen mee. Ik heb er een versterker op aangesloten, en dat werkt allemaal goed[/quote:a26602d508]Joh, ik heb ook een creative, en die doet het ook goed, tss, aan zo'n antwoord heeft TS niet veel natuurlijk :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...