Ga naar inhoud

vraagje over +R ( DVD )


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een vraagje betreft het branden van DVD's Ik heb een DVD waar ik fotos op heb gebrand. Nu wou ik net een aantal fotos erbij zetten maar hij gaf de volgende foutmelding Disc Analysis Failed Medium required for this compilation: DVD + R/RW , DVD - R/RW Medium type in the recorder: DVD + R hij zegt dus dat de DVD die in de brander zit geen RW is, en dat is ook wel zo. Maar hij moet toch wel nieuwe data naast de bestaande data op de DVD kunnen zetten? Die RW is toch om bestaande data te wissen, of om iets overheen te gooien? of zit ik nou helemaal fout? lijkt me sterk dat je maar 1 keer kan branden en dan gelijk 5 gyg aan zooi op de cd moet zetten :D
Link naar reactie
[quote:e1fd4dbde7="Endymion"]Maar hij moet toch wel nieuwe data naast de bestaande data op de DVD kunnen zetten? Die RW is toch om bestaande data te wissen, of om iets overheen te gooien? of zit ik nou helemaal fout? lijkt me sterk dat je maar 1 keer kan branden en dan gelijk 5 gyg aan zooi op de cd moet zetten :D[/quote:e1fd4dbde7] Wat het Dvd+R protocol op dit punt zegt, dat weet ik niet. Mijn ervaring is vergelijkbaar met de jouwe, geen multi-sessies op een Dvd+R schijf. Het is wel zo dat met RW specifiek een Dvd+RW (in jouw geval dan) wordt bedoeld, dat is niet hetzelfde als een Dvd+R. Op een RW schijf kunnen wel meerdere sessies. Het schijnt dat je wel video data (dvd) later nog kan aanpassen op een +R schijf. Ik heb daar zelf geen ervaring mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...