Ga naar inhoud

Pioneer DVD-brander


Aanbevolen berichten

Duhhh brander software is in mijn ogen in dit geval de drivers om de brander als brander te laten herkennen. Ik vind het trouwens ronduit belachelijk dat er geen software bij een brander zit....alsof je dan zomaar dvd's en cd's kan maken. En dan vinden ze het gek dat je een demo versie laat werken met een crack. :roll: alsof je iedere maand een nieuwe demo versie gaat installeren.
Link naar reactie
[quote:d8d449dfd6="stelf01"][quote:d8d449dfd6="red1"]Duhhh brander software is in mijn ogen in dit geval de drivers om de brander als brander te laten herkennen. Ik vind het trouwens ronduit belachelijk dat er geen software bij een brander zit....alsof je dan zomaar dvd's en cd's kan maken. En dan vinden ze het gek dat je een demo versie laat werken met een crack. :roll: alsof je iedere maand een nieuwe demo versie gaat installeren.[/quote:d8d449dfd6]tja , meestal is het een kwestie van eurootjes. Zonder software istie dus goedkoper. Vind wel dat de verkoper moet melden dat ie zonder software niet volledig werkt .[/quote:d8d449dfd6]
Link naar reactie
[quote:bf11da3e34="stelf01"]tja , meestal is het een kwestie van eurootjes. Zonder software istie dus goedkoper. Vind wel dat de verkoper moet melden dat ie zonder software niet volledig werkt .[/quote:bf11da3e34] Heb je gelijk in, alleen als je een auto koopt verwacht je ook dat ie het doet....en niet dat de verkoper zegt, er zit alleen geen sleutel bij, of geen wielen. Dus als je wat koopt verwacht je ook dat het compleet is en dat het werkt. De reden om OEM artikelen te kopen is, omdat er vaak van die onnodige software bijzit waar je nooit wat meedoet maar wel voor betaald, echter ik vind dat geen reden om het zonder nero of weet ik veel wat voor programma te verkopen.
Link naar reactie
[quote:fab4f19821="Jesper_14"]Ik heb nero 6.0 en ik heb de Pioneer DVR-A06 DVD/CD Writer :roll:[/quote:fab4f19821] Heb je de full retail versie gekocht ? En dan wordt ie nog niet herkend ? Dat zou kunnen, dan upgrade je hem en moet hij hem kennen. Kent ie hem nog steeds niet, dan heb je een versie die geleverd is voor een specifieke brander en dan helpt een upgrade NIET
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...