Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier een leuk systeempje staan met een Creative Live Platinum geluidskaart staan. Daarbij zit zo'n frontje met oa midi in/uutgang, aux. in (L/R), Spdif in/out en optisch in/out. Ik heb een oude platenspeler met midi. Als ik die aansluit op dat frontje en ik speel een lp gebeurt er niets ofzow. Hoe moet ik dit geluid horen op mijn boxen en/of opnemen? Welk programma etc.
Link naar reactie
[quote:b8a7351483="AtiR9700"]Hallo, Ik heb hier een leuk systeempje staan met een Creative Live Platinum geluidskaart staan. Daarbij zit zo'n frontje met oa midi in/uutgang, aux. in (L/R), Spdif in/out en optisch in/out. Ik heb een oude platenspeler met midi. Als ik die aansluit op dat frontje en ik speel een lp gebeurt er niets ofzow. Hoe moet ik dit geluid horen op mijn boxen en/of opnemen? Welk programma etc.[/quote:b8a7351483] Gebruik de zoekfunctie van dit forum, is al vaker behandeld. :wink: Maar ik zal alvast een tip geven, Magix Cleaning Lab evt. met voorversterker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...