Ga naar inhoud

Multi media systeem


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort de bezitter van een fantastisch plasma scherm van Sony (de KE-42MR1 met PC aansluiting, info voor de liefhebbers) en een dolby surround setje van Bose. Daarnaast heb ik sinds kort een nog aan te sluiten ADSL verbinding aangeschaft(8192***/1024**) Ik ben geen computergoeroe maar weet wel wat ik wil: Een computersysteem waarmee ik mijn huidige DVD speler en video recorder de deur uit kan gooien en met de computer (via het plasma scherm) kan: * Internetten * Video / audio kan opnemen (op hard disk en overzetten op CD / DVD e.d.) * CD / DVD kan afspelen (via Bose set) * Radio kan ontvangen * Game computer aansluiten * Via wireless op een thuisnetwerk aansluiten Mijn vragen: 1 Kan dit? 2 Wat en waar moet ik dan kopen? 3 Waar moet ik op letten en is het verstandig om het zo te doen?
Link naar reactie
Wat voor bose setje heb je? Is dat alleen en versterker of zit er tuner en of DVD in? Wat voor audio aansluitingen/ingangen heeft ie? Alles wat je wil kan gewoon. Je sluit je PC op het plasma scherm aan. Je gaf al aan dat daar een aansluiting voor was. Is dat DVI of analoog? Dan je geluid op de bose versterker. Liefst digitaal met SPdif ofzo. Dan wil je nog een tv kaart in je PC. De meeste kunnen tegenwoordig prima tv opnemen. Lees eens een review van tv kaarten bv bij tomshardware.com of anandtech.com of tweakers.net.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...