Ga naar inhoud

dvd video compilatie hoe te branden?


Aanbevolen berichten

Ik heb met DVD Shrink van diverse dvd`s een nummer/fragment geripped, en wil deze nu naar een dvd weg schrijven. Maar als ik de files in Nero van rechts naar links ga slepen, dan krijg ik de melding dat deze file al bestaat, en deze niet kan overschrijven, omdat deze mogelijk dezelfde file is! Ik heb geprobeerd om alleen de VTS files te slepen, maar als ik dan wil gaan branden, dan krijg ik de melding dat o.a. de .bup file mist, en hierna de melding dat als ik wèl doorga, dat de dvd mogelijk niet werkt! Kortom, wie kan in duidelijk taal vertellen hoe ik in nero al deze files (ook al hebben ze dezelfde naam) kan branden, en een werkende dvd-video kan maken? Is er een gids die laat zien hoe je in nero dit kan doen? De help file van nero gaat alleen maar over cd-r, en niet over dvd-r
Link naar reactie
Het is logisch dat het op deze manier niet gaat. Wanneer je echter gaat hernoemen e.d. heb je geen menu als je de DVD brand. De menu structuur is op de door jou toegepaste manier geheel weg. Wil je ook een menu hebben zodat je de clips kunt selecteren, dan zul je toch eerst met een DVD-authering programma aan de slag moeten. Hiervoor kun je bijvoorbeeld DVD-Lab gebruiken. Dit programma kun je downloaden en is 30 dagen met alle funkties te gebruiken. http://www.mediachance.com/dvdlab/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...