Ga naar inhoud

geluidsproblemen


Aanbevolen berichten

Mijn computer speelt geen geluid meer af. Ik heb het sinds ik een wijzinging heb gedaan in " ffdshow" Kan het eigenlijk niet aan liggen omdat dit een film codec is. Maar ja het was wel sinds die wijziging. (Had hier al ooit eerder over geschreven op dit forum met zelfde klacht,maar toen bleek het aan mij adapter te liggen van mijn speakerset) Dit is dus opgelost,maar het geluidprobleem blijft dus Had namelijk probemen met filmpjes te kijken die op zijn kop stonden en toen heb ik iets met flip over aangeklikt. en dat werkte alleen het geluid bleef na het opstarten stil. Ik heb het weer teruggezet,maar nog steeds geen geluid. Alle kabels gecontroleerd. Ook sound kaart En die zitten er goed in. Verder heb ik geprobeerd via de geluidsingang van dvd speler een film afspelen zodat het geluid via een headset laten spelen,maar ook daar hoor ik niets. Bij het speakertje staat niets op Mute,daar kan het dus ook niet aan liggen. Ook via het toetsenbord staat ie niet op MUTE. Ook de test uitgevoerd van de fabrikant,maar die werkt wel. Dus is het volgens mij geen hardware,maar een software. Want via die test doet ie het prima. Maar als ik dus MP3 of Wav,divx of andere bestanden probeert af te spelen dan werkt het niet. Waar zou het nog meer aan kunnen liggen. ook als ik naar Start-Instellingen-Configuratiescherm en dan naar Geluiden en Multimedia gaat dan doet ie het ook niet. Ik heb windows 2000 Sound Card Internal: SB Live! Player 5.1 Speakerset: Creative® InspireT 5.1 5100 Stekkers heb ik allemaal gecontroleerd en heb ze aangeduwd. Kon het ook niet aan liggen,want de test van de fabrikant die ik doe via EAX configuratiescherm doe. Is een programmaatje van Creative. Daar werkt ie dus wel op. Trouwens ik heb ook nieuwe drivers geinstalleerd voor de sound kaart , maar dit mocht niet helpen. Iemand nog een serieus idee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...