Ga naar inhoud

Memorex CD-rw niet te wissen!


Aanbevolen berichten

Op de HCC dagen een pakje Memorex CD-RW gekocht 700mb 24 x. Wat ik ook doe, ze zijn niet te wissen onder Nero 5.10.28 op een LG brander, een Samsung brander en een Pioneer DVD\CD brander. Allemaal verschillende branders in verschillende computers. Ze zijn wel te wissen op een ACER laptop met een LIte-ON brander. Hoe is het mogelijk dat die RW niet te wissen zijn op de andere computers? Nog even ter aanvulling, al de pc's hebben XP als besturings systeem.
Link naar reactie
[quote:0beab75d09="Eddy X"]Een gok, aanvaard het dus niet voor waarheid. CD-RW op 24 voudige snelheid is vrij nieuw, daarom vermoed ik dat de firmware van sommige CD branders in de war raakt bij het calibreren: cdrw x 24; never heard about it, dus geen herkenning en ook niet te wissen. :roll: Eddy :roll:[/quote:0beab75d09] Ik heb het bange vermoeden dat je gelijk hebt, zijn de nieuwste en ik heb er eerlijk gezegd geen erg in gehad. http://www.memorexlive.com/index_flash.html Ik heb die ultra speed dingen gekocht. Maar goed, op de laptop kan ik ze branden, dus doe ik dat maar. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...