Ga naar inhoud

help mij! nieuwe pc + tv kaart


Aanbevolen berichten

hallo iedereen ik heb pas een nieuwe pc bij de media markt gekocht maar nu doet de tv kaart gek of het programma... nu zie ik een zwart scherm en na het scannen voor kanalen loopt het programma vast en ik kan een update of het programma zelf nergens op het internet vinden: het programma heet PowerCinema (1.0) ik zou graag een link willen hebben naar een download van een updat eof het programma of als dat je niet is gelukt, een voorstel voor andere software om mijn tv kaart mee te kunnen gebruiken en normaal TV te kunnen kijken op mijn pc...
Link naar reactie
http://www.gocyberlink.com/english/products/powercinema/3/main.jsp Dit is waarschijnlijk je software leverancier. Heb je DirectX 9 op je pc staan, zoek dan naar een patch voor DirectX. Grote kans dat dit de oorzaak is van jouw probleem. Zelfde soort probleem hier ook gehad. Heb op de HCC een Medion TV kaart gekocht er daar zat CYberlink 3.0 bij geleverd als softwre. Bij het kanalen scannen liep de pc ook vast. Dit gebeurde nadat ik Nero 6 icm DirectX 9 had geinstalleerd. Heb mijn back-up terug gezet met Nero 5 en Direct X8 en geen problemen meer.
Link naar reactie
[quote:ccdcd140a4="Rob The Great"]http://www.gocyberlink.com/english/products/powercinema/3/main.jsp Dit is waarschijnlijk je software leverancier. Heb je DirectX 9 op je pc staan, zoek dan naar een patch voor DirectX. Grote kans dat dit de oorzaak is van jouw probleem. Zelfde soort probleem hier ook gehad. Heb op de HCC een Medion TV kaart gekocht er daar zat CYberlink 3.0 bij geleverd als softwre. Bij het kanalen scannen liep de pc ook vast. Dit gebeurde nadat ik Nero 6 icm DirectX 9 had geinstalleerd. Heb mijn back-up terug gezet met Nero 5 en Direct X8 en geen problemen meer.[/quote:ccdcd140a4] het is ook een MEDION TV kaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...