Ga naar inhoud

Arita DVD -RW 2X en pioneer dvr 106 D


Aanbevolen berichten

Het lijkt wel of de klok zeven jaar is teruggedraait, toen werd het medium CD-R (RW) gemeengoed, met dezelfde problemen die we nu meemaken. Schrijvers niet kompatibel met sommige media; kan wel beschreven worden door de ene, niet door een andere, kan wel gelezen worden door deze maar niet door die... , draait wel op PC, niet op stand-alone, kortom het hele zootje wat we hebben meegemaakt met CDR herhaalt zich nu voor DVDR. Enig lichtpunt;over een jaartje zijn die problemen wel opgelost. Eddy :wink:
Link naar reactie
Ik ben nu wat verschillende media aan het uitproberen. Bij mijn computerwinkel vertelden ze:" aria DVD -RW werkt wanneer je de versie 1.08 er op zet!" Echter pioneer heeft 1.07 uit; zij daarop: dan neem je die van de nec 1300A, binnenwerk van de spelers is hetzelfde, dat werkt wel! Lijkt mij toch een beetje link, maarre is het toeval dat nec ook werkt met firmware versies 1.06/1.07 en 1.08 of toch? Volgens de winkel is 1.08 ook weer terug te zetten naar 1.07 origineel. Wie weet hier iets meer over? Hans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...