Ga naar inhoud

Gekraak tijdens games


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nwe pc en als ik een spel/len ga spelen dan hoor ik op een gegeven moment kontinu gekraak tussen het geluid door terwijl i gewoon in windows perfect geluid geeft met films mp3 ect. In WinME Had ik dat probleem niet Ik denk niet dat he aan mn versterker ligt want het klinkt als of er wat Bitjes kwijtraken(digitaal geruis/gekraak???) Hoe kan dat?¿ Systeem info zie onder ik draai de standaard drivers van mn geluidkaart die meegeleverd waren bij mn mobo. Nog niet nwe driver geprobeerd te downlaoden ivm tel verbinding. Wat info (verkregen via 3DMark03) DirectSound Version 5.3.0000000.900 Speaker Configuration Stereo Speaker Geometry Wide Primary Device NVIDIA(R) nForce(TM) Audio Driver 5.10.2917.0 Description NVIDIA(R) nForce(TM) Audio Manufacturer NVIDIA Corporation Driver File nvapu.sys Driver Version 5.10.2917.0 Driver Date 12-5-2002 Driver WHQL Certified true Max Supported 3D Hardware Sounds 64 EAX Support Supported PCI Name NVIDIA(R) nForce(TM) Audio Vendor ID 0x0000 Device ID 0x0000 SubSystem ID 0x00000000 Revision ID 0x00 Whats the problem here¿? Driver version¿?
Link naar reactie
Dit kan kloppen. Ik heb ook een nForce audio kaart en ik had ook gekraak tijdens spellen en films etc. Volgensmij is die Nforce audio kaart erg gevoelig voor aarde ofzo. Hoe ik dit opgelost heb: weet zeker dat je goed aarde hebt. Aarde maak je door bijvoorbeeld een draadje naar je centrale verwarming te trekken. Veel mensen denken als ze een aarde contact doos (ik bedoel zo'n stekker verdeelbakje) hebben dat ze dan ook aarde hebben. Dit is in de meeste gevallen niet eens het geval! wat er vaak vergeten word is dat je ook een ge-aard stopcontact moet hebben anders heeft het natuurlijk geen zin. Je pakt een draadje en je haalt aan het begin de mantel eraf (zodat je de ijzerdraad ziet). je bind het ijzerdraad aan 1 van je de aarde punten in je stopcontact verdeel bakje vast (maakt niet uit welke aarde puntje het ijzerdraadje verbind. Ze staan allemaal met elkaar in verbinding). pak nu het andere einde van je draadje en haal daar ook een stuk van de mantel af. bind het aan de kagel vast (bijvoorbeeld onder de schroef). Ik hoop dat dit bij jouw ook werkt!
Link naar reactie
[quote:d0b4d4673b="DeX"]Dit kan kloppen. Ik heb ook een nForce audio kaart en ik had ook gekraak tijdens spellen en films etc. Volgensmij is die Nforce audio kaart erg gevoelig voor aarde ofzo. Hoe ik dit opgelost heb: weet zeker dat je goed aarde hebt. Aarde maak je door bijvoorbeeld een draadje naar je centrale verwarming te trekken. Veel mensen denken als ze een aarde contact doos (ik bedoel zo'n stekker verdeelbakje) hebben dat ze dan ook aarde hebben. Dit is in de meeste gevallen niet eens het geval! wat er vaak vergeten word is dat je ook een ge-aard stopcontact moet hebben anders heeft het natuurlijk geen zin. Je pakt een draadje en je haalt aan het begin de mantel eraf (zodat je de ijzerdraad ziet). je bind het ijzerdraad aan 1 van je de aarde punten in je stopcontact verdeel bakje vast (maakt niet uit welke aarde puntje het ijzerdraadje verbind. Ze staan allemaal met elkaar in verbinding). pak nu het andere einde van je draadje en haal daar ook een stuk van de mantel af. bind het aan de kagel vast (bijvoorbeeld onder de schroef). Ik hoop dat dit bij jouw ook werkt![/quote:d0b4d4673b] Ik had al zn idee wnt k had een dergelijk probleem bij ons op het kantoor waar een metalen tafel tegen de verwarming stond en bij je bij het aanraken van het beeldscherm een kleine opdonder kreeg(gemeten 50V) Opgelost Met aardklem op verwarming gekoppeld aan verlengsnoer. Wat ik dus op mijn kamer ook zal moeten doen zelfde verhaal bij het aanraken van mn pc-kast en mn versterker een kleine opdonder en kleine plofjes via mn equalizer. Dat ik daar niet bij stil gestaan heb :oops: maar bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...