Ga naar inhoud

Draagbare Mp-3/CDspeler is dit wat?


Aanbevolen berichten

Dag mensen, Ik wil graag een mp3/cdspeler. Er is nu bij aldi de volgende te koop: -MTlogic mp-3cd/speler voor €49,99 Ik hecht vooral waarde aan schokbestendigheid. Ik moet er op de fiets (gewoon fietsen) geen last van overspringen hebben. Heeft deze mp3-discman een goedgenoeg scipprotection? Is dit wat? Hij heeft de volgende functies: -discman asp anti-rolling 170 sec (gewone cd) 510 sec (mp3) 1020 sec (wma) -Weergave cd, cd-r, cdrw, mp3, wmadiscs -Equalizer flat, classic, rock, jazz, pop, -64 titels programmeerbaar -albumsearch (200 titels) - random play, repeat one, repeat all, repeat album, intro play - cd volledig programmeerbaar - bassboost functie inclusief: oortelefoon met afstandbediening, lichtnetschakelaar en 2 oplaadbare batterijen. Alvast bedankt voor jullie reacties Marwinius
Link naar reactie
[quote:b1c8a90fc3="Marwinius"]Waar zit precies het probleem?[/quote:b1c8a90fc3]Die tijdsduur is maar een marketing getalletje en slaat op de max. tijdsduur bij een low bitrate sample; Hoogwaardige MP3 hebben een hoge bitrate en daarmee een kortere buffer tijd. Ik heb zelf de Medion CD/MP3 speler van een half jaar geleden gekocht (destijds €69,95). Dat ding werkt redelijk, als je eisen niet te hoog liggen: Bij lage volumes ruist ie behoorlijk, de batterij levensduur is beperkt tot een uur of 4 à 5 en de schokbestendigheid is redelijk, maar niet meer dan dat 9zo nu en dan een "hik" in de muziek). Daarnaast loopt de mijne sporadisch "vast" en moet even een van de batterijen losgehaalt worden om 'm spanningsloos te zetten (reset). Het navigeren door mappen en bestanden is wat spartaans en gaat niet tijdens het afspelen van tracks. De grafische equalizer ziet er leuk uit, maar is onbruikbaar. Er zitten 4 equalizer presets op (jazz, rock etc.), maar ik vind de preset loze instelling het best klinken. De bijgeleverde hoofdtelefoon is waardeloos en moet je vervangen door een beter exemplaar. Als je tijdens het afspelen de adapter erin prikt omdat de batterijen bijna leeg zijn, gaat ie in de reset. Ondanks al die minpunten heeft het ding toch ook voordelen: Volgens mij zijn er amper goedkopere MP3 spelers in de markt en voor dat geldt krijg je relatief veel functionaliteit en accessiores (line-out jack naar dubbele tulp stekker, draagtasje etc.) Verder is ie niet bepaald kieskeurig wat betreft CD type en indeling, want tot nu toe heeft ie nog geen (MP3) CD geweigerd. Is ie zijn geld waard; Ja, als je puur MP3 functionaliteit wil en je eisen niet al te hoog liggen. In alle andere gevallen kun je denk ik beter doorsparen.
Link naar reactie
NEEEEEEEJ! Medion=goed De rest van de Aldi, dan weet je het NOOIT! (we laten de overheerlijke borrelnootjes ff buiten beschouwing:P) Ik zou het NIET doen! Misschien wel als het van Medion was geweest. Die is er idd al eens geweest, moet je maar een x w8en totdat die er weer is, ik zou die van MT(un)Logic maar niet kopen! Jurrie PS: Mn PC komt wel van de Aldi:D
Link naar reactie
Als je toch in de el-cheapo prijsklasse wil blijven, vindt ik de aanbieding van de Lidl een betere: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031215.p.Draagbare_MP3-CD_speler Die heeft een een schermpje+bediening in de hoofdtelefoon kabel en meer andere accessoires. Het merk dondert niet; waarschijnlijk is dat onderhuids toch allemaal een pot nat.
Link naar reactie
Ik kon het niet laten en heb hem gekocht. Nou moet ik zeggen dat het ding perfect werkt!! En het zijn geen marketing getallen, wat werd gezegd! Ik heb getest op 128kbs bij mp3 en hij was exact 510 seconden inhet geheugen! Ben er blij mee moet ik zeggen!! Je kunt zelfs op album zoeken Nou nou nou Echt een aanrader! ook heb ik hem getest op de fiets en lopend no problèmo!!! goed spul voor weinig geld Moest ik ff kwijt Groet Marwinius
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...