Ga naar inhoud

supertech radio cd spelert in auto ...


Aanbevolen berichten

holaatjes peepz ... grote boze junkie heeft mijn fijne radio uit me bedrijfbus gepikt ... maar omdat ik over een half jaar een nieuwe krijg heb ik dus een el cheapo radiootje gekocht van supertech ... en wat blijkt ... mijn dure tdk bak cd'tjes doen het er niet in ( no mather op welke snelheid ze worden gebakken ... MAAR :lol: die el cheapo cd's van de lidl ( octron ) doen het wel ... echter alleen als ik er dus met iets als press it een cd plaksel op doe ... dus dat je een nieuwe cd cover erop doet ( zal wel door het gewicht komen ) en de lidl hiero heeft nu dus opeens een ander merk :cry: mijn vraag is nu dus : wie heeft er een supertech radio/cd spelert voor in de auto en weet ook nog eens welke bak cd's het er gewoon goed in doen als ik ze zonder press it cd cover erin gooi blijven ze overslaan en halverwege afkappen ... dus das ook niets wie o wie ... want eigenlijk ben ik te belazert om steeds na het bakken naar me ouders te gaan om daar ff snel een plaksel op me cd te prakken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...