Ga naar inhoud

Boxen op laptop + breedbeeld monitoren


Aanbevolen berichten

Goede morgen computertweakers IK heb twee hardware vragen 1 ben in het bezit van een laptop en ben van plan daar eens een mooie boxenset bij te kopen. Nu vraag ik me af; is de standaard geluidskaart van de laptop en de eenvoude speaker uitgang wel voldoende om de kwaliteit van de boxen te ondersteunen? Of werken deze boxen met USB. Ik ben vooral benieuwd of ik alle features van de boxen Stereo surround enz wel kan benutten of worden het mono boxen omdat mijn laptop ze niet goed kan aansturen? In ander topic's lees ik dat de geluidskaar wel degelijk een duidelijke rol speelt [ de mijn is een yamaha ac xg wdm ] 2 Er bestaan enige tijd een monitor van Samsung 172W Dit is een breedbeeld 17" Zelf ben ik op zoek naar een 19" breedbeeld maar kan deze tot nog toe in geen assortiment vinden. Wie weet of deze ook worden geproduceerd? Nu alvast dank voor jullie meedenken. rh
Link naar reactie
Geluidskaart speelt zeker een rol, maar het is aan jou om te bepalen of je er tevreden mee bent of niet. Je kunt eerst eens een speakerset aanschaffen en kijken of het jou bevalt. Zoniet, dan kun je een externe geluidskaart aanschaffen, die via usb aangesloten wordt. Bekend is de Creative Extigy, maar ze zijn er ook van bijvoorbeeld Philips of Terratec.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...