Ga naar inhoud

Wie kan me helpen ????????


Aanbevolen berichten

Nou niet de benauwd. De uitgever achter deze site geeft blaadjes uit met 120 Tips voor KaZaA en dergelijke.... Kortom, ik zou eens zo een blaadje kopen (Tips&Trucs Oktober geloof ik, Internet Tips&Trucs meerdere malen, Computer!Totaal trouwens ook). We hebben hierover al vaker discussies gehad. Downloaden op zich is een netwerktechniek, het overtreden van de auteurswet niet correct en strafbaar. Zolang we de vraagstelling en het beantwoorden beperken tot het meer legale deel, zoals waar vind ik de kennis om die DVD's mee te gaan zoeken, mag je van mij hier je gang gaan. groetjes Edmond
Link naar reactie
Even ter duidelijkheid! Het downloaden van films en muziek voor eigen gebruik is in Nederland [b:dc7c0afe7e]niet[/b:dc7c0afe7e] strafbaar. Het branden op CD's of DVD's is, mits voor eigen gebruik, [b:dc7c0afe7e]niet[/b:dc7c0afe7e] strafbaar. Het aanbieden of kopieren voor derden is [b:dc7c0afe7e]wel[/b:dc7c0afe7e] strafbaar. Het downloaden van software is [b:dc7c0afe7e]ten aller tijden[/b:dc7c0afe7e] strafbaar. Voor het downloaden van films is Kazaa Lite of Bit Torrent zeer geschikt. Mijn verzameling films is inmiddels >500. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...