Ga naar inhoud

Kleine ondertiteling pc naar tv


Aanbevolen berichten

Hoi, Als ik een dvd'tje kijk op mijn pc met windvd dan is de ondertiteling groot genoeg. Maar zodra ik op mijn tv via mijn tv-out van m'n pc een film ga bekijken dan is deze ondertiteling te klein om een het te kunnen lezen. Bij een divx film heb ik daar geen last van omdat je met radlight de ondertiteling groter kan maken. En om nou al mijn dvd's om te zetten naar divx om ze te kunnen bekijken op tv. Wie heeft er een idee?
Link naar reactie
[quote:a0522df1a0="MichelG"]Denk je soms dat ik een vraag ga stellen voordat ik goed gezocht heb?[/quote:a0522df1a0] nou er zijn er genoeg die dat doen hoor :lol: maar inderdaad: om al na 3 uur het topic omhoog te kicken is wel erg snel hoor. Niet iedereen is 24x7 online. Na een paar dagen kun je rustig het topic omhoog halen, maar niet na een paar uur.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik kick dit topic toch weer omhoog! :) (omdat ik nog steeds geen antwoord heb op m'n vraag) Mijn vraag luid: [size=18:0610df9d1b]Met welk programma kan ik de ondertiteling van een dvd groter maken?[/size:0610df9d1b] Dit is een probleem omdat als ik deze dvd op de tv vanaf mijn pc afspeel, is de ondertiteling te klein om te lezen. ( of je moet de hele tijd turen :o ) HELP ME!!
Link naar reactie
Waarom arrogant? [quote:89b5bb676a="MichelG"]Niemand een idee?[/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"]Denk je soms dat ik een vraag ga stellen voordat ik goed gezocht heb? [/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"]Wie heeft er wel een goed idee?[/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"]Vind het nu wel eens tijd om dit onderwerp weer omhoog te kicken.[/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"][size=24:89b5bb676a]Met welk programma kan ik de ondertiteling van een dvd groter maken?[/size:89b5bb676a][/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"]Ik kick dit topic toch weer omhoog! (omdat ik nog steeds geen antwoord heb op m'n vraag)[/quote:89b5bb676a] [quote:89b5bb676a="MichelG"]Waarom ben ik nu weer arochant? Dit zou ik toch wel eens willen weten. (ik typ ook altijd met hoofdletters, dus dat is echt gel*l) En wie gaat er nou met een verrekijker tv kijken?[/quote:89b5bb676a] Als men het NIET WEET, dan krijg je logischerwijs ook geen antwoord. zo'n arrogante houding die jij aanneemt zal mensen ook niet bemoedigen om antwoord te geven. <mod> hoor ik 'm rammelen? </mod>
Link naar reactie
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik de eerste ben die met dit probleem zit. Het is in iedergeval niet m'n bedoeling om arrogant over tekomen. Maarja, ik zit ondertussen al 2 maanden te wachten totdat iemand komt met een oplossing. En de enige manier om het topic weer omhoog te kicken is door middel van een nieuw bericht plaatsen. Ik denk ook niet dat jullie het fijn vinden als ik iedere keer weer een nieuw toppic open. Maar goed, ik hoop dus iedere keer weer dat er iemand dit topic ziet en mij antwoord geeft op mijn vraag. Weet iemand dan misschien hoe ik dit beter aan kan pakken? Vriendelijk groet Michel :)
Link naar reactie
Het omhoog kicken van een topic na een paar weken omdat je vraag niet beantwoord is vind ik niet zo'n groot probleem. Een heel off-topic verhaal in een dergelijke topic (zonder dat ik verder daarvoor een schuldige aanwijs) vind ik veel erger. Ik doe deze topic op slot en stel voor dat je een nieuwe topic aanmaakt waar wederom (zonder vette dikke letters) je probleem in staat. In de hoop dat iemand een passend en nuttig antwoord kan geven. greetz, Red Dragon
Link naar reactie
/over interactie Tenzij er echt voortgang geboekt wordt rondom dit probleem/oplossing, liever geen onzinnige nieuwe posts plaatsen alleen om het topic omhoog te schoppen. Zo werkt het Forum niet, blijkbaar ben je de enige die dit probleem heeft en heeft niemand een antwoord voor je. Dat kan toch? Ik kan me de reacties van de anderen wel voorstellen namelijk, echt prettig komt jouw gedrag en manier van uiten niet altijd over. /over techniek Is er een relatie tussen de resolutie van de pc en de output? Ik heb geen idee, ik gebruik mijn pc niet voor het afspelen van DVD's, maar kan me er iets bij voorstellen (als is er ook heeel veel dat aanleiding geeft tot de veronderstelling dat die relatie er niet is). Is de televisie misschien megalomaan groot? Wat als je een kleinere tv neemt, zijn de lettertypes dan even klein? Is er een relatie tussen het al dan niet op filmformaat, breedband, 14:3 of what ever, weergeven van de film op de tv en het subtitelformaat? groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...