Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:9cd81b449e="Johnny321"]Dat je tvkaart niet alle kanalen kan vinden, hoeft niet aan je PCTV te liggen, maar eerder aan de signaalstterkte.[/quote:9cd81b449e] Johnny, je mag dan een ouwe rot zijn, maar je weet blijkbaar niet dat op de kabel van UPC de meeste kanalen niet op gehele kanaalnummers liggen, maar op tussenliggende waarden, aangeduid met een + of een -, maar even goede vrienden, hoor! En Eddy: dat is het antwoord dat ik wilde hebben. Ik wist niet van het bestaan van die kaart af. En niet eens duur voor € 99! Bedankt mensen!
Link naar reactie
[quote:703448df39="OAP"][quote:703448df39="Johnny321"]Dat je tvkaart niet alle kanalen kan vinden, hoeft niet aan je PCTV te liggen, maar eerder aan de signaalstterkte.[/quote:703448df39] [b:703448df39]Johnny, je mag dan een ouwe rot zijn, maar je weet blijkbaar niet dat op de kabel van UPC de meeste kanalen niet op gehele kanaalnummers liggen, maar op tussenliggende waarden, aangeduid met een + of een -,[/b:703448df39]maar even goede vrienden, hoor! En Eddy: dat is het antwoord dat ik wilde hebben. Ik wist niet van het bestaan van die kaart af. En niet eens duur voor ? 99! Bedankt mensen![/quote:703448df39]Idd wist ik dit niet, hier in dit gehucht hebben we nog geen kabel :(, kijk nl. met de schotel) sorry voor m'n foutief antwoord :oops: :oops:
Link naar reactie
http://www.leadtek.nl/nts/nl/products/mm/content.php?subject=WinFast%20TV2000%20XP%20Expert kost rond de €70, heb je stereo tv, FM radio, afstandsbediening, teletext, time shifting, etc. ik heb zn voorganger en ben er erg tevreden mee ^_^ standaard worden al veel kanalen herkend maar de tussenliggende kun je opzoeken met de finetune knoppen op de afstandsbediening.
Link naar reactie
[quote:75d2084fe6="OAP"]Zijn er behalve de Pinnacle Rave die ik nu heb nog meer tv-kaarten die ALLE kabelkanalen kunnen vinden? Ik zou willen overstappen op een tv-kaart met stereogeluid.[/quote:75d2084fe6] HE ik heb de pinnacle rave in surround 5.1 (dus lijkt me sterk dat hij niet sterio is) en ik kan alle kanaalen vinden doe is de software updaten (als je dat nog niet gedaan heb) en als je niet alle kanaalen kan vinden kun je meschien verhelpen door tijdens de autoscan snel zoeken niet aangevinkt en geen dubbele zenders aangevinkt en bij mij staat bij video: pal land:nl signaaltype:kabel scannen duurt dan wel lang maar dan heb je ook wat :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...