Ga naar inhoud

update nec 1300a


Aanbevolen berichten

windows update geprobeerd , maar deze werkt niet. navraag bij de pb helpdesk, vertelde mij dat dit ook niet werkt. alleen op de site van NEC (1300a) zou dit moeten lukken. inmiddels zou zelfs versie 1.10 er moeten zijn, maar volgens pb zou dit nog geen soelaas bieden. de vraag rijst; onderzetter of toch nog 'burnable'?????????? (ik heb er te veel om het er bij te laten zitten) dit probleem staat ook bij onderwerp 'target drive is not found'
Link naar reactie
[quote:ed0d8a8025="roel1"]als ik op 'herrie.rpc1.org' ga, zie ik onder top10 bij moste downloaded files 1.07 en 1.08 versies. zijn dit de flashes of updates die ik nodig heb, en welke heb ik dan nodig? Nog belangrijker; zijn ze for free?[/quote:ed0d8a8025] Donwloads/Hacked Firmwares/NEC 1300/107v4 A-Version RPC 2 (normal) Windows Die moet je hebben. :wink: En ja het is freeware.
Link naar reactie
[quote:2515cb8ee4="huijg"]Ik heb meestal wel durf om iets te installeren. Maar een firmware installeren heb ik nog niet willen doen. Wat is het risico als het fout gaat ? Kun je dan nog iets herstellen ?[/quote:2515cb8ee4]Als je de pc met rust laat tijdens het flashen, en je doet verder geen aparte dingen, kan er vrijwel niks fout gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...