Ga naar inhoud

Center speaker doet het niet ?


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
[quote:84e28c20bb="General X"]Om met een soundblaster 2.1 geluid op te mixen naar 5.1 kun je de optie CMSS gebruiken, dat wordt iig overal gezegt.... Maar bij mij verandert er niks als ik erop druk, de knop verandert ook niks... Iemand oplossing?[/quote:84e28c20bb]Opnieuw installeren die troep, en kijken of je alles goed aangesloten hebt (oja, start volgende keer een nieuw topic, das wat handiger, (ouwe rot))
Link naar reactie
:oops: :oops: :oops: :oops: Was ook de bedoeling, maar door dat ik mijn PC net had geherinstaleerd had ik voor drivers enzo veel vensters open... zal het over het hoofd hebben gezien :oops: :wink: . Overigens, ik weet niet of jij ook een soundblaster live hebt maar de op de CD geleverde drivers zitten fouten/bugs. En in die van internet zit hij niet. :-?
Link naar reactie
[quote:64181f445d="General X"]:oops: :oops: :oops: :oops: Was ook de bedoeling, maar door dat ik mijn PC net had geherinstaleerd had ik voor drivers enzo veel vensters open... zal het over het hoofd hebben gezien :oops: :wink: . Overigens, ik weet niet of jij ook een soundblaster live hebt maar de op de CD geleverde drivers zitten fouten/bugs. En in die van internet zit hij niet. :-?[/quote:64181f445d]mm, ik heb de gewone :-? Audigy :D. Hier werkt het bijna goed (ff vragie aan jou :D , bovenaan heb je zo'n balk, als ik daar een uitrolmenu open (van effects etc) gaat het weg als ik daar overheen ga. Heel vaag, was niet in W98. Heb jij dar ook last van? )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...