Ga naar inhoud

Goede versterker ?


Aanbevolen berichten

Ik ga deze versterker eigenlijk gewoon kopen omdat is het geluid eens wat harder wil zetten afentoe. Want nu met mijn creative inspire 5.1 5100 kun je niet alles openzetten zodat da ramen beginnen te daveren eh :D . Ook heb'k graag veel fucties voor de prijs en kwaliteit natuurlijk. Zo ben'k op deze sony receiver uitgekomen :)
Link naar reactie
[quote:1821a7708d="amd lover"]Ik ga deze versterker eigenlijk gewoon kopen omdat is het geluid eens wat harder wil zetten afentoe. Want nu met mijn creative inspire 5.1 5100 kun je niet alles openzetten zodat da ramen beginnen te daveren eh :D . Ook heb'k graag veel fucties voor de prijs en kwaliteit natuurlijk. Zo ben'k op deze sony receiver uitgekomen :)[/quote:1821a7708d] Hm.. als je de ramen er uit wilt hebben, zet dan ook die creative melkpakken maar buiten. :wink: Met een fatsoenlijke receiver kun je pas blazen als je ook fatsoenlijke speakers hebt. Maar misschien is dat nog iets voor de toekomst. HEt is maar een hint. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...