Ga naar inhoud

NEC 1300A welke rip/brandprogjes?


Aanbevolen berichten

Okay, welke brandprogjes gaan het beste samen met de NEC1300A met Windows XP? Ik heb verschillende al geprobeerd,zoals DVDshrink maar die geeft bij mij met het rippen +/-120min. remaining aan,dus heb gelijk naar andere ripprogjes gezocht. IK gebruik nu DVDencrypter/DVD2one met de laatste NERO 6.0.0.23,ik doe er ongeveer om en nabij de 60 minuten over dan heb ik een 2 Fast 2 Furious / XMEN II flick geripped. Ik wilde zometeen DVD X Copy proberen.. Als iemand suggestie/tips die ook NET IN HET BEZIT ZIJN VAN EEN NEC 1300,graag reacties! Kijken of er meerdere mensen zijn die dit aan het uitproberen zijn... Thanks!
Link naar reactie
okay dan..ik zal die progjes ook ff uitproberen. Ik wilde net ff een test doen met een Amerikaanse DVD (regio1) en mooi dat ik 'm niet kan rippen.Nou heb ik de laatste flash gedaan versie 1.08 geloof ik van [url]http://herrie.rpc1.org/[/url],maar is nog steeds niet regiovrij. Wie weet hoe ik mijn brander regiovrij kan maken? [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...