Ga naar inhoud

mpeg? naar mp3


Aanbevolen berichten

Ik heb een mpeg?(1,2 of3?? geen idee)bij eigenschappen staat alleen mpeg bestand en deze wil ik als muziek cd branden.Als ik het bestand aanklik start hij op in mediaplayer en krijg ik van die efecten in beeld dus geen beeld van het concert. Hoe en waarmee kan ik dit op een cd branden? Ik heb op de zoek funktie gekeken maar word daar niet echt wijzer van. Alvast bedankt voor het helpen PS heb ook op google gekeken 2 prgjes gevonden dacht ik maar was niet de juiste vandaar deze oproep.
Link naar reactie
Lijkt een makkelijke vraag, maar dat is het niet. Een echt MPG bestand is video+audio. MP3 is alleen audio. Nou is er nog wat meer informatie beschikbaar, namelijk de bestandsgrootte en de tijdsduur. 5 minuten MP3 audio is pakweg 50MB en dan heb je goede kwaliteit. 5 minuten video MPEG1 is pakweg 60MB met toch wel wat slechtere audio kwaliteit (video 352x284). In dat geval verwacht toch wel beeld. MPEG2 is betere video en audio kwaliteit (te vergelijken met MP3). Ik verwacht een bestandsgrootte van minimaal 300MB. Heel soms is er een onbekende codec gebruikt, dan wordt de video niet afgespeeld. Met echt MPEG1 of MPEG2 video verwacht ik niet het resultaat dat je beschrijft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...