Ga naar inhoud

Kan gebrande CD niet lezen


Aanbevolen berichten

[quote:17c30fb266="Waxmaster"]Misschien een schot voor open doel, maar heeft je vriend de cd wel gesloten.... laat hij deze namelijk open, dan kunnen de cd's alleen worden gelezen door een cd brander en niet met een CD-ROM...[/quote:17c30fb266] Neen dat is toch niet geval. Gebrande cd's, of het nu data of audio is, kunnen steeds gelezen worden op een computer cd / dvd lezer, afsluiten hoeft niet. Vermoedelijk is je lezer zelf de oorzaak, te oud; lens vuil; versleten. edit: zie dat je nieuwe PC ook problemen geeft, logisch gezien gaat de writer in de fout, proberen met een ander merk cdr kan hier een oplossing bieden. Eddy
Link naar reactie
Ik heb sinds een week of vier een nieuwe PC een Compaq S5390, dus het lijkt me niet dat er iets vuil of versleten is. Het gaat om: gebrande data CD: worden niet herkend gebrande geluid CD: tot nu toe geen problemen gebrande DVD: alléén geluid wordt weergegeven gekochte DVD: tot nu toe geen problemen Is het mogelijk dat Compaq een soort bescherming tegen kopiëren heeft ingebouwd? Zo Ja is dat te veranderen? Ik hoop echt dat iemand een oplossing vindt. heb ik eindelijk een DVD-drive, krijg ik van een vriend wel 30 films en ik kan ze niet bekijken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...