Ga naar inhoud

(Interne)DVD Speler die niet goed DVDs leest, nog te redden?


Aanbevolen berichten

Ik heb een LG DVD Player (Voor in de comp) hij is een jaar of 2 oud maar de laatste tijd (5 maanden ongv.) slaat hij continu over. Dit was eerst maar soms maar nu is het als zo erg dat hij soms de DVD's niet leest als ik die erin stop. En hij maakt soms ook vreemde geluiden bij het afspelen, soms met stotering soms zonder. Volgens een kenis zouw de Laser de sporen niet pakken, vandaar het vreemde geluid, de bewegende laser. Dit ios overigens ALLEEN bij DVD's niet bij CD's... Weet iemand of dit nog op te lossen is? Openmaken en lens schoonmaken? Zo'n schoonmaak CD? Als er niks aan te doen is koop ik op de HCC wel een nieuwe, ik kijk vaak DVD's op de comp, maar ik geef het geld toch liever ergens anders aan uit... :wink:
Link naar reactie
Voor het lezen van DVD's moet de lens van de lezer veel beter gecalibreerd zijn dan voor het lezen van cd's. Schoonmaken van LG is me nog niet gelukt - na het openen is de lens moeilijk te bereiken. Stof uitblazen met druklucht helpt misschien? Repareren via de leverancier is duurder dan nieuw kopen... dan maar weer voor 75 euro een nieuwe kopen, vrees ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...