Ga naar inhoud

verband Merk DVD's en Levensduur


Aanbevolen berichten

Hallo, Zoals ik in een eerdere post heb gelezen zijn er genoeg mensen die Platinum of Arita DVD+r's naar volle tevredenheid gebruiken, Aangezien het prijs technisch interessant is om ze per 100 te kopen (Opus) vraag ik me af of er ook nadelen aan deze schijfjes zitten ? Uiteraard bestaan ze nog niet zo heel erg lang, maar is het te verwachten dat bijv. Arita's minder lang meegaan als bijv. Philips ? Graag jullie mening hierover, ik wil een reeks films branden en zou deze graag voor langere tijd willen bewaren, zouden jullie het aandurven om ze op deze Arita's te branden of ga je voor een duurder schijfje en is de levensduur van die schijfjes ook langer ? alvast bedank voor jullie reactie.
Link naar reactie
DVD zijn er noge niet zolang. Op basis van CDR denk ik dat ze lang meegaan. Jaren geleden veel arita´s gebruikt en sinds enige tijd platinum (2 jaar). Geen problemen. Ik heb nooit problemen gehad met b-merken. Van de A-merken vindt ik de overall gezien Philips heel goed. Ze doen het , vooral de niet meer verkrijgbare rainbow serie. Dit is op basis van brandervaring toen alles nog SCSI moest zijn, IDE branders nog niet bestonden en cdrw nog uitgevonden moest worden. Medeforummer Plextor stamt ook uit die tijd, dus zijn mening hierin zou ook waardevol kunnen zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...