Ga naar inhoud

DVD-RW's wissen niet (NEC ND-1300A)


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar (mislukte) videoprojecten op drie DVD-RW's staan. Tijdens het brandproces kwam er een foutmelding (Nero 6.0.0.19). Nadat ik de schijven probeerde te wissen, leek dat te lukken. Maar bij schijfinfo blijkt telkens dat er nog een "sessie 01 (1MB)" op staat, waaronder nog een "track 1" van "2 kB" hangt. Ook bij de optie "volledig wissen" blijft dit er op staan. Ook andere programma's krijgen dit niet voor elkaar. O ja, ik gebruik de Princo DVD-RW's. De overigen werken prima. Weet iemand wat te doen?
Link naar reactie
[quote:ec93463a28="Gerard Timmers"]Tja, wat kan ik zeggen. Heb precies hetzelfde probleem met die DVD-RW schijven! Ik heb ze in de prullenbak gegooid en gebruik alleen nog maar +/-R. Geen zin om nog verder te kloten. Ik gebruik nu PowerDVD om mijn projecten te testen, en als ze goed zijn brand ik ze meteen op +R.[/quote:ec93463a28] Gerard, Bedankt voor je reactie. Begrijp ik jou goed dat het merk van de dvd-rw's er niet toe doet? Of gebruikte jij ook Princo's? Frank
Link naar reactie
Ik heb ook de 1300A en gebruik Platinum DVD+ (DVD- heb ik nog niet geprobeerd) Ik heb HP RW+ en deze doen het prima. Een keer heb ik er een bij gehad die aangaf helemaal vol te zijn. Na het wissen gaf "eigenschappen" te zien dat de Dvd geen informatie bevatte maar toch vol was! (rode en blauwe schijf) Met InCD heb ik nogmaals geprobeerd te formateren en toen was in een keer weer 4,3 gb bruikbaar. Dus volgens mij moet je InCd eens proberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...