Ga naar inhoud

DVD muziek naar CD


Aanbevolen berichten

Ik heb via TMPGenc van een .vob file de AC3 audiostroom gesaved. Nu wil ik met Goldwave de .wav eruit rippen. Dit lukt echter niet omdat Goldwave de .ac3 file niet kent. Via "all files" komt er alleen een foutboodschap over "access violation". Ik wil de geluidstroom van een DVD branden op een CD. Met het programma DVD2AVI lukt het wel om een. wav file te krijgen. Deze is echter 980 Mb groot. Kan ik deze splitsen en hoe? Kortom diverse vragen en wie weet het antwoord? Div
Link naar reactie
Ik snap het niet helemaal. Je hebt de *.ac3 file gesaved maar wilt met Goldwave de *.wav file eruit halen?? Betekent dit dat je de *.ac3 er niet apart uitgehaalt hebt met TMPGenc? Je kunt dan toch geen *.wav hebben? Het beste kun je VirtualDubMod gebruiken om een *.wav te maken. Deze *.wav file kun je met behulp van AC3Machine dan omzetten naar ac3 bestand.
Link naar reactie
[quote:ab4d3f3e3d="Pathenon"]Ik heb via TMPGenc van een .vob file de AC3 audiostroom gesaved. Nu wil ik met Goldwave de .wav eruit rippen. Dit lukt echter niet omdat Goldwave de .ac3 file niet kent. Via "all files" komt er alleen een foutboodschap over "access violation". Ik wil de geluidstroom van een DVD branden op een CD. Met het programma DVD2AVI lukt het wel om een. wav file te krijgen. Deze is echter 980 Mb groot. Kan ik deze splitsen en hoe? Kortom diverse vragen en wie weet het antwoord? Div[/quote:ab4d3f3e3d]Je zegt dat de wav al 980 MB is. Dan zal het wel dik 100 min. duren. Die kunje dan niet op een audio cd branden, alleen als je split, maar dan heb je twee cd's met op de een bijna alles, en op de andere een paar minuten, da's wel jammer. Wav. splitten kun je wel met GoldWave,
Link naar reactie
Hoe ik het doe: DVD rippen met dvd decrypter. Daarmee kan je de gewenste geluidssporen selecteren. Hier wordt dan een ac3 bestand van gemaakt. Met HeadAC3he kan je er dan mp3's, of wav of Vorbis van maken. Alle gebruikte programmaatjes zijn gratis, en hier te halen: [url]http://www.dvddecrypter.com/download.asp[/url] [url]http://mitglied.lycos.de/darkav/[/url] p.s. Kijk uit met HeadAC3he dat je de juiste dll's op de juiste plek neerzet. Zelf had ik er wat moeite mee voordat ik het aan de praat kreeg, maar als het eenmaal werkt is het fantastisch!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...