Ga naar inhoud

Ik kan geen DVD beeld meer op mijn scherm krijgen


Aanbevolen berichten

Hi All, Ik weet niet of dit probleem hier thuis hoort of in de DVD hoek. Waarschijnlijk in beide. Ik heb sinds kort een plotseling opduikend probleem met het afspelen van DVD op mijn systeem. Als ik een DVD wil afspelen krijg ik in een blauw scherm de volgende tekst te zien: ASUS DVD2000 does not support the current display mode. DDraw Overlay mode is the recommended mode. To restore it, please: 1.Close other video applications that are using DDraw resources, or 2.Lower the screen resolution, color depth, and/or refresh rate, or 3.Update to the latest Microsoft DirectX Runtime and to the latest display driver. Ik heb alle suggesties opgevolgd maar niets helpt. Geupgrade naar DirectX9 andere refresh rates etc. Wel hoor ik het geluid dat bij de CD hoort. MAar ik kom er niet verder mee. Normaal kon ik ook in Real Player de DVD Afspelen maar dat lukt nu ook niet. Ik gebruik zoals gezegd DVD 2000. HEeb een ASUS V7700 Ti SSDRAM 32 MB videokaart en draai met win 98SE, Ben naast wanhopig ook zeer benieuwd, Groet Gerard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...