Ga naar inhoud

Welke combinatie?


Aanbevolen berichten

:P Vraag: Om dvd`s te rippen gebruik ik: DVD SHRINK, om te rippen (in zijn geheel). DVD2ONE, om de te branden delen passend te maken. NERO 6, om de hele boel te branden. Is dit een goede combinatie, of zijn er andere proggies om een nog betere beeld/geluid kwaliteit te krijgen? Ik lees veel over SMART RIPPER, maar ook over DVD DECRYPTOR. Wat bieden deze laatste twee proggies "meer" dan de proggies die ik gebruik? Graag in duidelijke taal, want ik ben nog niet zo thuis in de dvd brand wereld! :wink: Alvast mijn dank! :D
Link naar reactie
Smartripper of dvd decrypter doen volgens mij niet meer dan de beveiliging kraken van de dvd (als die er op zit). Als je DVD SHRINK gebruikt kan je nadat ie de dvd gekraakt heeft meteen verkleinen naar een 4.7 gb schijf en branden met nero. Als je smartripper of dvd decrypter gebruikt moet je als je de dvd gekraakt hebt een ander progamma gebruiken om de dvd te verkleinen bijv: dvd2one en dan daarna branden met nero.
Link naar reactie
Ik gebruik dvd decryptor om te rippen. Dit proggie kan zonder aspi driver zeer snel de css code kraken. Dan gebruik ik voor het verkleinen of aan elkaar knopen van titelsets en ook het branden gewoon clonedvd. De beeldkwalteit is duidelijk beter dan bij dvd2one of shrink en het roggie is ook zeer snel. Voorheen brandde ik met Nero en Geardvd maar bij dvd-r ging het vaak fout bij de lead in/out
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...